در جلسه هماهنگی اوقات فراغت استان عنوان شد:

پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در بستر شبکه شاد فعال می شوند

همدان (پانا) - در جلسه هماهنگی ستاد اوقات فراغت دانش آموزان استان همدان که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، بر اهمیت برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در شرایط خاص تابستان امسال تأکید شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در بستر شبکه شاد فعال می شوند

در این جلسه یوسف سعیدی معاون پرورشی و فرهنگی استان با اشاره به اهمیت برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کووید-19 برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در فضای مجازی به ویژه بستر شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) دنبال می شود.

سعیدی افزود: همچنین این برنامه ها در صورت امکان با رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از پایگاه های اوقات فراغت که امکان تشکیل کلاس های حضوری به صورت محدود وجود داشته باشد، اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 800 پایگاه تابستانی به اوقات فراغت دانش آموزان استان اختصاص یافته است.

در ادامه جلسه یاسر نانکلی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گفت: تلاش شود تا برنامه های اوقات فراغت در فضای مجازی برای دانش آموزان جذابیت داشه باشد، در غیر اینصورت از برنامه ها استقبال نخواهد شد.

در ادامه عبدالله جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد که در صورت مجوز گرفتن از ستاد کرونا برای برنامه های حضوری، الزاماً پروتکل های بهداشتی باید رعایت شوند.

رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی نیز در این جلسه اعلام کرد که در دو ماه گذشته دانش آموزان پیشتاز بیش از چهارصد فیلم آموزشی- مهارتی جهت بارگزاری در شبکه شاد تولید کردند و همچنین با موضوعات مجری گری، خبرنگاری، مهارت های اجتماعی و فیلمسازی، تواید محتوا ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار