هر دانش آموز یک مهارت" شعار فعالیت های تابستانی۹۹

اردبیل (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل خبر داد شعار فعالیت های تابستانی سال99 " هر دانش آموز یک مهارت در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)" در راستای تحقق شعار سال " جهش تولید" نامگذاری شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هر دانش آموز یک مهارت" شعار فعالیت های تابستانی۹۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل، سیدغلامحسن خلیلی موسوی در جلسه ستاد اوقات فراغت که درخانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان سال گذشته در سایه تلاش اعضای ستاد اوقات فراغت موفق شد در ارزیابی هایی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان انجام شد، در بین دستگاه های اجرایی استان، به عنوان دستگاه برتر انتخاب و مورد قدردانی واقع شود.

او خاطرنشان کرد: اوقات فراغت فرصتی است برای دانش آموزان و بستری برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان و همچنین ارتقای سلامت روحی و جسمی دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اوقات فراغت بهترین فرصت برای بازآفرینی و تقویت روحیه نشاط و شادابی روحی و جسمی است از برگزاری کلاس های تابستانی بصورت مجازی در شبکه آموزشی دانش آموز شاد به‌علت شرایط شیوع بیماری کرونا خبر داد.

خلیلی موسوی، رویکرد برنامه های اوقات فراغت 99 را عموما تعلیم و تربیت تمام ساحتی با تمرکز بر ساحت های غیر درسی و مهارت آفرینی و توسعه مهارت اجتماعی عنوان کرد.

او تحقق پویش سلامت در خانه ماندن، تقویت روحیه دانش آموزان در شرایط قرنطینه خانگی، اهتمام به آموزش مهارت های فنی حرفه ای در زمینه کارآفرینی، تقویت مدیریت اولیای دانش آموزان در استفاده بهینه از فضای مجازی و همچنین افزودن تقویت هویت دینی و ملی را از جمله اهداف برنامه های اوقات فراغت 99 بیان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری اینکه ثبت نام دانش آموزان از یکم تیرماه شروع شده و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: کلاس های تابستانی نیز از 15 تا پایان مردادماه سال جاری در جریان خواهد بود.

خلیلی موسوی همچنین با بیان اینکه در سال98 ، 198 پایگاه تابستانی فعالیت می کردند، گفت: امسال 217 پایگاه تابستانی در استان برپا خواهد شد، که این میزان نسبت به سال قبل 9 درصد افزایش را نشان می دهد.

او همچنین پیش بینی کرد تعداد 86 هزار و 354 نفر از دانش آموزان استان در این برنامه ها حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار