مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان معرفی شد

سمنان (پانا) - مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان در آیینی با حضور شماری از مدیران معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان سمنان معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان، در سالن جلسات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در سمنان در این نشست، با اشاره به خدمات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان سمنان؛ از زحمات مسئول سابق اتحادیه استان قدردانی کرد.

تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز در این آیین گفت: از زمان تأسیس اتحادیه، بیش از چهار دهه می‌گذرد و در این سال‌ها به‌واسطه ویژگی‌هایی شناخته می‌شود که از این میان می‌توان به نخبه‌یابی و نخبه‌پروری، تربیت مدیران نظام اسلامی، مطالبه‌گری و حضور پررنگ در عرصه‌های اجتماعی اشاره کرد.

وی ضمن قدردانی از خدمات سیدمحمدمهدی سیادتی مسئول پیشین اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان، حکم مسئولیت دو ساله محمدرضا عرب‌پور مسئول جدید این اتحادیه را به او اعطا کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مسئولان تشکل‌های دانش‌آموزی و مجموعه‌های فرهنگی استان حضور داشتند و در پایان روسای دو تشکل سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از خدمات 10 ساله سیدمحمدمهدی سیادتی تقدیر و تجلیل به‌عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار