گراوند: استعدادیابی، از مهم ترین اهداف برگزاری مسابقات است

تهران ( پانا) - قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ اعلام کرد یکی از مهم ترین اهداف برگزاری مسابقات مختلف در حوزه معاونت پرورشی، شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
گراوند: استعدادیابی، از مهم ترین اهداف برگزاری مسابقات است

قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا گفت: مسابقات حوزه معاونت پرورشی در رشته های متعدد حوزه قرآن و عترت و نماز و فرهنگی و هنری برگزار می شود و این تعدد رشته ها باعث می شود که دانش آموزان با علایق و توانمندی های مختلف، در مسابقات شرکت کنند و استعدادها و توانایی های دانش آموزان شناسایی و هدایت شود.
گراوند بیان کرد: با توجه به شرایط دشواری که امسال در برگزاری مسابقات داشتیم و مسابقات به صورت مجازی برگزار شد، به همت همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی، دانش آموزان منطقه در مسابقات استانی درخشیدند.
وی افزود: در مسابقات قرآن و عترت و نماز که در یازده رشته در سطح استانی برگزار شد، صد در صد دانش آموزان راه یافته به مسابقات استان، آثار خود را ارسال کردند و در نهایت، ۱۸ رتبه برتر اول تا سوم قرآنی در سطح شهر تهران کسب شد، که دو نفر از دانش آموزان رتبه های برتر به مسابقات کشوری راه یافته اند. همچنین در مسابقات فرهنگی و هنری، کسب بیش از ۵۰ رتبه اول تا سوم در بیش از ۶۴ رشته در مسابقات در شهر تهران و راهیابی ۱۰ دانش آموز در ۴ رشته به مسابقات کشوری برگ زرین دیگری است که در تابلوی افتخارات منطقه ۱۱ نقش بست.
گراوند در پایان گفت: از زحمات تمامی معاونین، مربیان، دبیران و همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی های مختلف اداری این حوزه به ویژه معاونت پرورشی و تربیت بدنی که این موفقیت، حاصل تلاش و پیگیری های مجدانه و از سر اخلاص و آگاهی ایشان است، تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار