عصبانیت لیونل مسی به اوج رسید: دیگر در بارسلونا نمی‌مانم

تهران (پانا) - فوق ستاره آرژانتینی دیگر قصد ندارد قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و قصد دارد در آخرین سال‌های فوتبالش به تیمی غیر از بارسلونا برود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عصبانیت لیونل مسی به اوج رسید: دیگر در بارسلونا نمی‌مانم

سرانجام پس از 20 سال حضور در رده‌های مختلف سنی باشگاه بارسلونا، لیونل مسی تصمیم گرفته است این تیم را ترک کند و در حالی که 33 سالگی را پشت سر می‌گذارد، حضور در تیمی جدید را تجربه کند.

هر چند فعلا خود لیونل مسی به جدایی‌اش از بارسلونا واکنش رسمی نشان نداده، اما براساس خبری که رادیو کادنسار منتشر کرده است، اعجوبه آرژانتینی از اوضاع حاکم بر بارسلونا بسیار عصبانی است و به همین علت تصمیم جدی گرفته است که در پایان قراردادش این تیم ترک کرده و تمدید قرارداد نکند.

البته عصبانیت لیونل مسی به علت وضعیت فنی بارسلونا و از دست رفتن قهرمانی نیست، بلکه او از سیستم مدیریت بارسلونا و درز اخبار محرمانه این تیم به مطبوعات عصبانی است و به همین علت قصد دارد تابستان 2021 پس از 21 سال حضور در بارسلونا، به تیم دیگری که احتمالا اروپایی است، برود.

لیونل مسی سال 2000 و در حالی که تنها 13 سال داشت از باشگاه آرژانتینی اتلتیکو نیوولز اولد بویز به آکادمی باشگاه بارسلونا پیوست و تا سال 2005 برای تیم‌های رده سنی این باشگاه به میدان رفت و در این سال راهی تیم اصلی بارسلونا شد و از فصل 2006-2005 برای این تیم به میدان رفت.

طی این سال‌ها و تا به امروز مسی 480 بار با پیراهن بارسلونا در رقابت‌های رسمی به میدان رفته و 441 بار هم برای این تیم گلزنی کرده است. کسب 10 جام قهرمانی در لالیگا، 6 جام قهرمانی در کوپا دل ری یا همان جام حذفی فوتبال اسپانیا، 8 سوپر کاپ اسپانیا افتخارات داخلی مسی با بارسلونا است که البته در کنار 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی در سوپر کاپ اروپا و 3 قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و 6 توپ طلا جهان، کارنامه افتخارات او را کامل کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار