آمادگی برای اختصاص بخش ویژه شهید و شهادت در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه کمیته شهدای دانش آموز و فرهنگی استان با تاکید بر لزوم نگاه تربیتی به مقوله شهادت گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آمادگی اختصاص قسمتی از مسابقات فرهنگی و هنری به مفهوم شهید و شهادت را دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی برای اختصاص بخش ویژه شهید و شهادت در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با تاکید بر نگاه تربیتی به کنگره یادواره شهدا اظهار داشت: بایستی در تمامی مدارس استان به منظور آشنایی و نهادینه سازی مفهوم شهید و شهادت، اقدامات عملیاتی و تربیتی خاصی مثل تهیه یادمان های شهدا تعریف شود.

مالک اشرفی با اشاره به اختصاص برنامه مراسم آغازین مدارس در یک روز از هفته به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آمادگی اختصاص قسمتی از مسابقات فرهنگی و هنری به مفهوم شهید و شهادت را دارد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین مهدی جعفری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی چالش هویتی و الگویی را مشکل اصلی دانش آموزان دانست و اظهار کرد: نقش اساسی در برگزاری یادواره های شهدا را بایستی دانش آموزان بر عهده بگیرند.

جعفری با اشاره به یک هزار و ۶٨۶ شهید دانش آموز استان افزود: بایستی از تمامی ظرفیت های موجود از جمله تهیه کتابچه، فعایت های هنری و ... به منظور الگوسازی برای دانش آموزان استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار