بازگشت محدودیت های کرونایی به البرز

کرج (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اعلام کرد با توجه به افزایش شیوع بیماری ویروسی کرونا دراین استان ، برخی محدودیت ها در البرز اعمال می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت محدودیت های کرونایی به البرز

به گزارش ایرنا، نورمحمد فردی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ۱۳ استان در کشور وضعیت قرمز دارند که البرز هم یکی از این استان ها اعلام شده است.

وی ادامه داد: اکنون شهرستان های طالقان، نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ در وضعیت قرمز و شهرستان های کرج و فردیس در آستانه قرمز شدن قرار گرفته است.

فردی گفت: براین اساس به مردم هشدار داده می شود که برای حفظ سلامتی خود و جان دیگران باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در نشست ستاد کرونا استان البرز تصمیماتی جدید گرفته شده که از ۱۵ تیرماه ماسک زدن اجباری شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: همچنین دورکاری یک سوم کارکنان دولتی به صورت گردشی و کاهش ساعات ادارات ( هفت صبح تا ۱۲ ظهر) پیشنهاد شده است.

وی اظهار کرد: سالن های ورزشی، استخرها، مراکز تجمعی و تفریحی، شهرهای بازی، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه ، سالن های زیبایی، مهدهای کودک، سینما ،تئاتر ،مدارس، دانشگاه ها، کتابخانه، حوزه علمیه، آموزشگاه فنی و حرفه ای تا اطلاع ثانویی تعطیل هستند که این پیشنهادات به ستاد ملی اعلام شده و پس از تایید اعلام می شود .

فردی تاکید کرد: شهرداری ها و دهیاری ها موظف شدند روزانه نسبت ضدعفونی کردن شهرها و روستاها اقدام کنند و مساله کرونا را جدی بگیرند غفلت از این کار خطر به دنبال داشته باشد و پیگیری می شود.

طی روزهای گذشته در نشست های مختلف وضعیت استان البرز از سوی استاندار قرمز اعلام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار