توقیف محموله 340 کیلویی تریاک در بهشهر 

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف 2 دستگاه تریلر حامل 340 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر، سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
توقیف محموله 340 کیلویی تریاک در بهشهر 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر در سطح استان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از سوی اعضای یک باند از مرزهای جنوب شرقی کشور به مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر که با 2 دستگاه خودرو تریلی، قصد ورود موادمخدر به داخل استان را داشتند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی در عملیات مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) و عوامل انتظامی شهرستان های بهشهر و گلوگاه موفق شدند، 2 دستگاه تریلر حامل موادمخدر را در محور اصلی این شهرستان توقیف کنند.

سردار میرزایی از کشف 340 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل این خودروها جاساز شده بود، خبر داد و افزود: در این عملیات 3 متهم به قاچاق موادمخدر از اعضای باند دستگیر و خودروها توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر از عزم جدی پلیس برای مقابله با قاچاق موادمخدر در سال جاری خبر داد و افزود: پلیس با همکاری دستگاه قضائی برابر قانون با هرگونه تهیه وتوزیع موادمخدر قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار