جشن زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت دراداره کل ورزش وجوانان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- به مناسبت دهه کرامت از دبیران سمن ها وبانوان جوان تیم ملی با حضور خدام رضوی درجشن زیر سایه خورشیدتجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت دراداره کل ورزش وجوانان خراسان جنوبی

سرپرست معاونت فرهنگی ورزشی جوانان خراسان جنوبی در آیین تجلیل از دبیران سمن ها وبانوان جوان تیم ملی گفت: درهفته مبارزه با مواد مخدر 27 خانه ورزش استان خراسان جنوبی مجهز شدند، 4 خانه ورزش توسط اداره مبارزه با مواد مخدر و بقیه خانه ها را اداره کل ورزش جوانان تجهیز کرد.

اوافزود: کانون هایی که میتواند مولد شادی در فضای روستاها و خانه ها باشندبه روستاها اعزام شدند.

مهدی قنادافزود:به مشاور های کارشناسی شده که در عرصه های ازدواج و خانواده توسط مراکز تخصصی که وزرات ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناختی ومباحث ازدواج به نسل جوان اگاهی میدهند مجوز فعالیت داده می شود.در طول این هفته مقرر شده بانوان از مشاوره رایگان یا از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوند.

او، افزود:در عرصه ورزش اگر مدال افتخاری داده میشود و بر سینه یک ورزشکار نصب می شود بعنوان یک برند افتخارآمیزاست ،ما در عرصه خانواده هم باید همچنین مدالی را داشته باشیم .

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی گفت: سمن ها از 19 تا 35 سالگی زیر نظر موسسه فرهنگی ورزشی اداره می شوند،تعداد سمن های استان خراسان جنوبی 500 نفر است.

او، افزود: لایحه هایی که دولت به نفع دختران صادر کرده است عبارتند: رد لایحه کودک همسری،بسته های عملیاتی برای دختران بازمانده از تحصیل برای 5 استان که خراسان جنوبی هم یکی از استان هاست،توسعه سوادآموزی عشایر و روستاها در استان و کارگاه اموزشی برای پدران و دختران تا بتوانند خلا بین والدین و فرزند را کمتر کنند.

درادامه یکی از خادمین آستان قدس رضوی گفت:قران اشاره دارد که اگر خداوند به شما مالی میدهد ایم مال حتما ریال و تومان نیست ؛مال تواناییست ،مال همت است. اگر خداوند به شما توانایی داده، استعدادی داده ، استعدادی در رشته ای داده و یا فرزندی نخبه به شما عنایت کرده و نعمتی به شما داده است اینها جزو زینت های الهی به شماست؛زینت هایی که عالم مشاهده گر اوست نه خانه ، خانواده ،استان و جامعه بلکه شما در دنیا وقتی میدرخشی و پرچم جمهوری اسلامی ایران برفراز همه قله های جهانی برافراشته میکنی گویی که زینت عالم را به دنیا نشان داده ای که زینت مخصوص ایران است و این ایران اسلامی است که زیبا بخش تمام عالم تربت اوست.

جلسه با مداحی خادمان حرم رضوی ادامه ونشان آستان قدس به مهدی قناد اهداء گردیدودرپایان از ورزشکاران کشوری واستانی خانم ها نجمه خدمتی و مبینا عباسی مقدم تجلیل گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار