با حضور خادمان امام رضا(ع):

شهرساحلی بندرانزلی معطر به شمیم خوش رضوی شد

انزلی ( پانا) - همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن ایام میلاد مبارک هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با سفر به بندرانزلی و همراه آوردن پرچم بارگاه ملکوتی آن امام همام، فضای این شهر ساحلی را به شمیم خوش ایمان و توکل عطرآگین کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرساحلی بندرانزلی معطر به شمیم خوش رضوی شد

به گزارش ایرنا، صبح چهارشنبه با حضور خادمان رضوی در بندرانزلی شمیم خوش عطر بارگاه امام هشتم شیعیان با ورود پرچم بارگاه امام رضا(ع) به این شهر ساحلی حال و هوای امام رضایی به انزلی بخشید.
پرچم مقدس بارگاه رضوی ابتدا به منطقه چهارم نیروی دریایی آورده شد که در بهمن ماه سال ۹۴ با بر افراشته شدن پرچم بارگاه امام رضا (ع) در ناوگان شمال به نام منطقه چهارم امام رضا(ع) متبرک شده بود و حضور خادمان رضوی در میان سپیدجامگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران حال و هوایی دیگر در میان دریادلان ایجاد و آرامشی وصف ناپذیر به این مجموعه بخشید.
پس از برگزاری مراسم استقبال از پرچم بارگاه امام رضا(ع) در ناوگان شمال خادمان حرم رضوی به سمت ندامتگاه مرکزی شهر رفته و این پرچم مقدس را به میان زندانیان گرفتار در بند بردند تا علاوه بر ایجاد فضایی روح نواز، گره ای از مشکلات گرفتاران در بند را باز کند.
حضور در آسایشگاه سالمندان انزلی، دیدار از چهار خانواده شهدای روستایی، برگزاری مراسم استقبال از خادمان رضوی در بقعه متبرکه بی بی حوریه وحرکت کاروان خودرویی بسمت گلزار شهدای شهرستان انزلی، دیدار با دو خانواده شهدای سلامت و برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا (ع)در جوار شهدای گمنام بندرانزلی از برنامه های خادمان بارگاه رضوی در شهرستان بندرانزلی است.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار