فولادوند: در نسل جدید باید تاریخی به درازای تاریخ زنان داشته باشیم 

تهران (پانا) - فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در برنامه گرامیداشت دهه کرامت که به همت مشاور امور بانوان برگزار شد، از اهمیت حایگاه زنان در جامعه سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۴۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: در نسل جدید باید تاریخی به درازای تاریخ زنان داشته باشیم 

فولادوند با تبریک ایام دهه کرامت و تبریک ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) گفت: این ایام خداوند به ما فرصت شکرگزاری می دهد. ایران ما از این نعمات برخوردار است و چه بسا شیعان دور از ایران با شنیدن نام این دو عزیز آرزو دارند جای ما باشند.

وی گفت: زنان و مادران در جمهوری اسلامی ایران جایگاه ارزشمندی دارند و بر پاسداشت حرمت این شخصیت تاکید شده است. دین اسلام هم بر جایگاه زنان به عنوان مولدین جامعه تاکید دارد و البته که در دین های دیگر نیز جایگاه زنان اهمیت دارد. بعد از خداوند بزرگ، زنان هستی بخش جامعه هستند و از این جهت جایگاه رفیعی در طول تاریخ بوده است.

وی افزود: سیاست آموزش و پرورش علاوه بر بخش مدیریت و بر حفظ و تکریم زنان تاکید دارد. در جامعه ما زن به عنوان مولد در طول صدسال گذشته در کنار مردان و حتی پیشروتر از مردان بوده اند. در دوران پیروزی انقلاب اسلامی آنچه در آرشیو رسانه ها و در جریان رخ دادن انقلاب میبینیم حکایت از رشادت زن ها دارد و بعد از انقلاب حضور زن ها در جبهه مهم بود و حتی تحمل خانواده ها درآن ایام اهمیت دارد. مادران ما در آن ایام روحیه دادند. در نسل جدید باید تاریخی به درازای تاریخ زنان داشته باشیم.

وی گفت: اداره کل شهر تهران در دوسال گذشته نسبت به حضور خانم ها حساس بوده و برای اولین بار بیشترین تعداد حضور زنان در پست های مدیریتی در آموزش و پرورش شهر تهران را انتصاب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار