حسینی: تمام فعالیت های منطقه و مدارس در قالب پروژه مهر، انجام خواهد شد

تهران(پانا)- سید محمد هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، در گفتگو با پانا به بیان مطالبی از پیرامون فعالیت های کنونی، توانمندسازی مدارس برای سال تحصیلی جدید و هدایت تحصیلی پایه نهم پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
 حسینی: تمام فعالیت های منطقه و مدارس در قالب پروژه مهر، انجام خواهد شد

به گزارش پانا، حسینی ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت، در جمع مدیران مدارس دوره دوم متوسطه از زحمات مدیران در برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و عوامل اجرایی حوزه تصحیح تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت: با توجه به فرا رسیدن زمان ثبت نام، مدیران به رعایت قوانین و مقررات، محدوده ثبت نام، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و برخورد مناسب با اولیا و دانش آموزان اهتمام نمایند و به عدم تردد اولیا، بین مدارس و آموزش و پرورش منطقه تاکید کرد.
حسینی با اشاره به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: ثبت نام و حضور دانش آموزان در مدارس، آغازی مهم و سرنوشت ساز برای کسب موفقیت روزافزون آن ها در مقاطع مختلف تحصیلی است که مطابق با آیین نامه اجرایی مدارس و آیین نامه ‌های آموزشی مصوب مربوط به هر یک از دوره‌ های تحصیلی انجام میشد اما با انتشار ویروس کرونا این برنامه با تغییراتی روبه رو شده است در همین راستا مدیران محترم جهت توانمند سازی دبیران برای تولید محتوای الکترونیکی، آموزش های لازم را داشته باشند. مستند سازی، بانک اطلاعاتی از آموزش های مجازی و بسته های آموزشی تهیه و از تجربیات ارزشمند این دوران برای سال تحصیلی جدید استفاده نمایند.
در ادامه حسینی از اهداف هدایت تحصیلی به توسعه متوازن رشته ها، شناسایی استعداد و توانایی ها و کمک به انتخاب آگاهانه دانش آموزان اشاره کرد و از مدیران خواست تا از مطالب ارزنده و رهنمودهای عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در رابطه با هدایت تحصیلی و بهبود اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان در شرایط خاص فعلی که روز چهارشنبه یازدهم تیرماه در برنامه تلویزیونی از شبکه آموزش پخش می شود بهره مند شوند.
وی در پایان ضمن تاکید به موضوع پروژه مهر گفت: تمام فعالیت ها اعم از عمرانی، تجهیزاتی، برنامه ایی، آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان و ...در منطقه و مدارس در قالب پروژه مهر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار