۱۳ کشته و ۶ مصدوم بر اثر حریق در درمانگاه سینا اطهر تهران + ویدئو

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کلینیک درمانی در شریعتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ کشته و ۶ مصدوم بر اثر حریق در درمانگاه سینا اطهر تهران + ویدئو

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طی ساعت گذشته وقوع حریق در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل واقع در خیابان شریعتی قبل از قدس اعزام شدند.

وی با بیان این که هم‌اکنون چهار ایستگاه در محل در حال انجام عملیات هستند، گفت: نیروها در حال جست‌وجو برای یافتن افراد هستند.

به گفته وی این حریق و انفجار در یکی از طبقه‌های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.

در ادامه پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران نیز در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:۵۶ روز جاری وقوع حریق در یک کلینیک درمانی واقع در شریعتی، پایین‌تر از میدان قدس، درمانگاه سینا اطهر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله دو آمبولانس به محل اعزام شدند.

۱۳ کشته و ۶ مصدوم بر اثر انفجار در کلینیک درمانی

دادستان تهران گفت: بر اثر انفجار در کلینیک درمانی، ۱۳ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تسنیم، علی القاصی‌مهر در گفت‌وگوی خبری درباره جزئیات انفجار مرگبار در خیابان شریعتی، اظهار کرد: متأسفانه انفجار در یک ساختمان پزشکان در خیابان شریعتی تاکنون 13 کشته (10 زن و سه مرد) و 6 مصدوم برجای گذاشته است.

دادستان تهران افزود: صحنه حادثه تحت کنترل عوامل انتظامی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: علت حادثه در دست بررسی است و دقیقاً مشخص نیست چه اتفاقی روی داده، در لحظات اولیه اعلام کردند دو تا سه کپسول دچار انفجار شده اما علت آن باید بررسی شود.

معاون استاندار تهران: ساختمان درمانگاه سینا اطهر آسیب جدی دیده است/ نشست گاز، دلیل احتمالی حادثه

معاون استاندار تهران درباره حادثه حریق و انفجار درمانگاه سینا اطهر تهران گفت: ساختمان درمانگاه آسیب جدی دیده است و احتمال مجروح و کشته شدن افراد هم قطعاً وجود دارد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در گفت‌وگویی با شبکه خبر درباره این حادثه گفت: به احتمال زیاد این حادثه بر اثر نشست گاز رخ داده است اما هنوز دلیل اصلی آن مشخص نیست.

معاون استاندار تهران با بیان این که کار اطفاء حریق این ساختمان به پایان رسیده است، گفت: ساختمان آسیب جدی دیده است و احتمال مجروح و کشته شدن افراد هم قطعاً وجود دارد.

او با بیان این که تعدادی از سکنه و کادر درمانی پس از این انفجار به پشت‌بام درمانگاه رفته بودند و نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس آنها را از پشت‌بام نجات داده‌اند، گفت: اظهارنظر صریح درباره دلیل این حادثه سخت است و باید بررسی دقیق انجام گیرد.

گودرزی درباره دلیل اصلی این حادثه گفت: تا موضوع توسط اورژانس و آتش‌نشانی بررسی کامل نشود، اظهارنظری نمی‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار