مجتبی ولی پوری از دارالقرآن حضرت زهرا(ع) در منطقه چهار بازدید کرد

تهران (پانا) - مجتبی ولی پوری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در بازدید از دارالقرآن حضرت زهرا(س) از رویکرد جدید در نیازسنجی و مخاطب شناسی در فعالیت ها تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی ولی پوری از دارالقرآن حضرت زهرا(ع) در منطقه چهار بازدید کرد

مجتبی ولی پوری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مهدی نعیمی، رییس اداره قرآن، عترت و نماز از دارالقرآن حضرت زهرا(س) در منطقه چهار بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری پانا، در این بازدید که علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار نیز حضور داشت، ولی پوری پس از توضیح و شرح فعالیت ها توسط زهره کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن گفت: فعالیت های انجام شده با رویکرد جدید در نیازسنجی و مخاطب شناسی قابل تقدیر است و با توجه به بهره گیری از دانش روز، تغییر دید از یک دارالقرآن سنتی به دارالقرآنی نوین را به ارمغان آورده است و تبلیغات بیشتری را می طلبد تا کاملا فراگیر و شناخته شود.

ولی پوری با تاکید بر توسعه برنامه های غنی و پر محتوا در یک روز با نشاط قرآنی و کارگاه قصه خوانی اشاره کرد: کانون های فرهنگی تربیتی از این ابتکار در فضای خود استفاده و پیاده سازی کنند.

وی افزود: همواره به دنبال این باشیم کسانی که وارد مجموعه های فرهنگی، آموزشی و تربیتی ما می شوند و تاثیر می پذیرند، به یکباره رها نشوند باید این ارتباط را حفظ و به سمت و سوی مباحث و مفاهیم قرآنی هدایت کنیم تا این تغییر بیرونی به رفتاری درونی تبدیل و نهادینه شود.

مهدی نعیمی، رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: دارالقرآن حضرت زهرا(س) در فعالیت های قرآنی وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور مستمر دارد و به عنوان نماینده دارالقرآن های کریم سراسر کشور با استفاده از دانش روز فعالیت های جدید و جذابی را برای مخاطبان ارائه کرده است.

گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار با قدردانی از حضور ولی پوری و نعیمی، اظهار کرد: تمامی فعالیت های صورت گرفته با هماهنگی قبلی در شورای قرآن و عترت منطقه مطرح و پس از تصویب به شورای دارالقرآن ارجاع و در نهایت اجرایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار