شهریاری از کانون فرهنگی و ورزشی شهید فراهانی و قدس بازدید کرد

تهران (پانا) - سعید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه خوئینی، معاون پرورشی و تربیت بدنی با حضور سرزده در کانون فرهنگی ورزشی شهید فراهانی و قدس،  از قسمت های مختلف این کانون ها بازدید کرد و از دست اندرکاران این دو مجموعه تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شهریاری از کانون فرهنگی و ورزشی شهید فراهانی و قدس بازدید کرد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 15، شهریاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی با حضور سرزده در کانون فرهنگی ورزشی شهید فراهانی و قدس، از قسمت های مختلف این کانون ها بازدید کرد و از دست اندرکاران این دو مجموعه تشکر کرد.
شهریاری در دیدار با مدیران این دو کانون با تاکید بر تلاش در جهت جذب نوجوانان و جوانان به این مرکز بر توجه به نیازهای مخاطبین و اهمیت موضوعات اعتقادی و معرفتی در کنار علم و هنر و ورزش افزود: با توجه به جنگ نرم دشمن باید تلاش کرد یا برنامه از هدفمند و اثرگذار و جذاب نسل نوجوان و جوان را در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت کرد.
در این بازدید، مدیران دو کانون نیز به ارائه گزارشی از فعالیت ها و کلاس های مختلف این کانون پرداخت و بر توجه به همه ابعاد نیاز متربیان و هنرجویان در این مجموعه تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار