مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

تحصیل60 هزار دانش آموز در مدارس هیأت امنایی هرمزگان

مدارس هیأت امنایی کم کار لغو امتیاز می‌شوند

هرمزگان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اعلام کرد 180 مدرسه هیأت امنائی در استان هرمزگان فعالیت می کنند که قریب به 60 هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل60 هزار دانش آموز در مدارس هیأت امنایی هرمزگان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در جلسه ساماندهی مدارس هیأت امنایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 98 مدرسه ابتدائی، 49 مدرسه متوسطه اول، 19 مدرسه متوسطه دوم و 14 هنرستان در استان جزو مدارس هیأت امنایی هستند.

وی افزود: قریب به 60 هزار دانش آموز هرمزگانی در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در این 189 مدرسه هیأت امنایی استان مشغول به تحصیل هستند.

دادی زاده ادامه داد: مطابق بخشنامه، قوانین و مقررات مدارس هیأت امنائی ارسال شده از وزارت آموزش و پرورش، مدارس روستایی، چندپایه و مختلط نمی توانند تبدیل به مدارس هیأت امنایی شوند و یا اگر در گذشته بوده اند، به مدارس عادی دولتی برخواهند گشت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: مدارس هیأت امنایی باید دارای شیفت ثابت صبح باشند و مدارس چرخشی در یک زمانبندی برنامه ریزی شده باید به مدارس عادی دولتی تبدیل شوند.

دادی زاده به کیفیت بخشی مدارس هیأت امنایی اشاره و اظهار کرد: در این مدارس مبالغی در راستای خدمات آموزشی، پرورشی و فوق برنامه از دانش آموزان دریافت می شود که مدیران باید با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت اولیاء و همچنین هیات امنای این مدارس، نسبت به ارتقاء بیش از پیش امورات آموزشی و پرورشی تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه امتیاز مدارس هیأت امنایی که موفق به تحقق شاخص ها نشوند لغو خواهد شد، گفت: آن دسته از مدارسی که زیر 150 امتیاز مدارس هیأت امنایی را کسب کنند به حالت مدارس عادی دولتی برخواهند گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار