رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش هرمزگان :

ممنوعیت دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام مدارس به غیر از هزینه بیمه و کتاب

هرمزگان(پانا)- رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: دریافت هر گونه وجه در زمان ثبت نام بجز بیمه و هزینه کتاب به استثنا مدارس شاهد و مدارس خاص از دانش آموزان ممنوع و غیرقانونی است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام مدارس به غیر از هزینه بیمه و کتاب

رحیمی پور رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در نشست صبح امروز ستاد نظارت بر ثبت نام که در محل دفتر مدیریت ناحیه دو برگزار شد با اعلام این خبر افزود: به استناد دستورالعمل ثبت نام و با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده ها، دریافت هر گونه وجه در زمان ثبت نام بجز بیمه و هزینه کتاب از دانش آموزان توسط مدیر و کادر آموزشی مدارس ممنوع و غیرقانونی است و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی پور در راستای تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، اظهار داشت: معطوف شدن نگاه تربیتی به فرآیند ثبت نام دانش آموزان با رعایت اصل تکریم، کرامت انسانی و حفظ احترام خانواده ها و دانش آموزان یک ضرورت است.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز ویروس کرونا در جامعه شایع است، ضرورت دارد مدیران مدارس جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مدارس ضدعفونی و گندزدایی نموده و برای اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در زمان ثبت نام تلاش کنند.

برسی مصوبات و مستندات ستاد ثبت نام ؛ صورت جلسات، برنامه بازدید مدارس، زمان بندی جلسات ستاد، حوزه بندی مدارس و چالشهای پیش رو با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و متقاضیان ثبت نام به ویژه در شهرک پیامر اعظم از دیگر برنامه های این نشست بود.

در پایان رحیمی پور ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء از برنامه‌های ستاد ثبت نام مدیریت ناحیه دو اعلام رضایت نمود.

گفتنی است در این نشست، سالاری میری رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، اعضای شورای معاونین و کارشناسان آموزش ناحیه دو نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار