آخرین تغییرات قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز

تهران (پانا) - در حالی که در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو ثابت ماند، در بازار سکه و طلا هم به جز سکه طرح جدید، انواع دیگر سکه، کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آخرین تغییرات قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) با افزایش۵۰ هزار تومانی، به هشت میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسیده اما سکه تمام طرح قدیم با کاهش۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۸۵۲ هزار و ۲۹۸ تومان در طلافروشی‌ها معامله می‌شود.

قیمت نیم‌سکه نیز چهار میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است که هر کدام نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، سکه گرمی هم کاهش ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرده و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین در بازار جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا به ۱۷۷۲ دلار ثبت شده است.

نرخ ارز ثابت ماند

از سوی دیگر امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان می‌خریدند و معادل ۱۹ هزار و ۵۰ تومان نیز می‌فروختند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با معاملات روز گذشته تغییری نکرده است.

همچینن، این صرافی‌ها هریورو را نیز معادل ۲۱ هزار تومان می‌خرند و به قیمت ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش این نوع ارز نسبت به دیروز نیز همانند دلار ثبات مانده و تغییری نکرده است.

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو را نیز معادل ۲۰ هزار و ۷۹۷ می‌خرند که در مقایسه با روز گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها ثابت ماند اما نرخ خرید یورو افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار