آزمون مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

قزوین (پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آزمون مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

جلسه هماهنگی برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان استان قزوین با هدف بررسی نکات اجرایی دستورالعمل برگزاری آزمون ها، با حضور اعضا ستاد برگزار شد.

توفیق محمدحسینی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین، ضمن تشریح فلسفه تشکیل جلسه گفت: با برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم در خصوص حوزه های اجرا، تصحیح اوراق با بررسی و توجه به شرایط موجود، همراه با نظارت بر حسن برگزاری آزمون نمونه دولتی و استعدادهای درخشان باید اقدام شود.

وی افزود: در حوزه های برگزاری آزمون، کلیه پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش، نحوه چیدمان صندلی ها مدنظر قرار گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین رعایت مواردی همچون تمرکز اقدامات و توجه بیشتر همراه با ارائه اطلاعات مراکز برگزار کننده آزمون‌ها و مشخصات دانش‌آموزان به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برای آموزش به کارکنان حوزه‌های امتحانی و انجام غربالگری برای دانش‌آموزان شرکت کننده در آزمون و نظارت بهداشتی مستمر از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار