شهرقدس میزبان خدام رضوی در دهه کرامت

شهرقدس (پانا) - همزمان با ایام دهه کرامت خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با حضور در شهر قدس، شمیم عطر رضوی را به این شهر آوردند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرقدس میزبان خدام رضوی در دهه کرامت

در آستانه ولادت امام رضا (ع)، خدام حرم آن حضرت شهرقدس را معطر به عطر آستان قدس رضوی کردند.

خدام رضوی در ابتدای حضور در شهرقدس به گلزار شهدا رفتند و پس از ادای احترام به شهیدان و امام شهیدان و همچنین گل باران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا به منزل چندتن از خانواده های شهدا همراه با پرچم منور بارگاه علی ابن موسی الرضا به عنوان تبرک و به جهت تکریم و قدردانی حضور پیداکردند.

از اقدامات دیگر خدام رضوی در سفر به شهرقدس تجلیل از مدافعان سلامت و خادمینی بود که در این ایام به صورت جهادی به اموراتی همچون ضدعفونی معابر، توزیع بسته های بهداشتی و اهدای کمکهای مردمی به قشرهای آسیب پذیر جامعه بر اثر ویروس کرونا می پردازند.

دیدار خدام رضوی با علما و مسئولین و ایثارگران نیز در دفتر امام جمعه شهرقدس انجام شد. در این مراسم نشان خادمیاری حرم امام رضا (ع) به حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس داده شد.

سفیران حرم امام هشتم (ع) پس از دیدار با گروه‌های جهادی و پاسداران ناحیه مقاومت شهرقدس نشان خادمیاری حرم این امام بزرگوار را به سرگرد حبیبی فرمانده سپاه شهرستان قدس اهدا کردند.

سپس باحضور در کمیته امداد امام خمینی(ره) از امدادگران این کمیته از پرسنل آتش‌نشانی شهرداری قدس با اهدا بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: معراج محمودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار