مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد:

مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی در کانال شاد آموزش داده می شود

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد امسال مهارتهای اجتماعی و تشکیلاتی در قالب جشنواره تابستانه در کانال شاد به دانش آموزان آموزش داده می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌های اجتماعی  و تشکیلاتی در کانال شاد آموزش داده می شود

نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی اوقات فراغت تابستان دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پشتیبانی، معاون پرورشی و مدیران تشکل های دانش آموزی برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، در این نشست گفت: برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد، 150 پایگاه اوقات فراغت بصورت مجازی فعالیت می کنند.

سید بهاء الدین ملک حسینی افزود: این پایگاه‌ها از طریق فضای مجازی و برنامه شاد معرفی و با ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام فعالیت آنها در رشته های مورد علاقه انجام می شود.

او گفت: همچنین 12 کانون فرهنگی و هنری و تربیتی و 13 دارالقرآن کریم نیز برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت می کنند.

ملک حسینی افزود: سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و هلال احمر در این برنامه ها فعالیت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برنامه اوقات فراغت دانش آموزان بر اساس برنامه 23 سند تحول بنیادین با شعار هر دانش آموز یک مهارت انجام می شود.

هادی زارع پور با اشاره به پرهیز از موازی کاری در برنامه اوقات فراغت افزود: 32مدرسه منتخب، 13پژوهش‌سرای دانش آموزی و 23 سالن ورزشی نیز برای اوقات فراغت فعالیت می کنند.

او گفت: برنامه ها باید به‌گونه ای باشد که محتوای آنها موجب تغییر رفتار شود و اجرای برنامه های اوقات فراغت با محوریت شعار سال مقام معظم رهبری در موضوع جهش تولید اجرا شود.

سیدنظام مرادی، رئیس سازمان دانش آموزی استان هم گفت: امسال کانال مجازی تابستان شاد ایجاد و مهارتهای اجتماعی و تشکیلاتی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار