معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت خبر داد:

بهره برداری از خط جدید ریسندگی شرکت صنایع بافت بلوچ ایرانشهر

زاهدان (پانا) - معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت خبر داد خط جدید ریسندگی شرکت صنایع بافت بلوچ ایرانشهر به زودی و با دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از خط جدید ریسندگی شرکت صنایع بافت بلوچ ایرانشهر

امیر بیات و هیات همراه طی بازدیدی که از کارخانه و شرکت گسترش صنایع بلوچ در ایرانشهر صورت پذیرفت، اظهار کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر احیا مجدد شرکت بافت بلوچ ایرانشهر، این موضوع در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت و طرح بازسازی شرکت صنایع گسترش بافت بلوچ در شهرستان ایرانشهر با جدیت آغاز شد.

او ادامه داد: خط ریسندگی جدید در این کارخانه با ظرفیت تولید 15 تن نخ در روز در بهمن ماه سال 98 بصورت کامل راه اندازی شد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت افزود: با راه اندازی مجدد خط ریسندگی تعداد 150 نفر نیروی بومی جدید بصورت مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت شدند.

او در پایان تصریح کرد: مطالعه ایجاد خط جدید ریسندگی این کارخانه در اواسط سال 95 آغاز شد و بعد از تهیه گزارش امکان سنجی و استفاده از نظرات کارشناسان، سفارش گذاری ساخت و خرید ماشین آلات مورد نیاز از بهترین تولیدکنندگان موجود در دنیا با برترین تکنولوژی به ارزش 5 و نیم میلیون یورو و 755 میلیارد ریال در سال 96 صورت پذیرفت.

شایان ذکر است، در آینده نزدیک خط جدید ریسندگی کارخانه شرکت گسترش صنایع بلوچ از طریق ویدئو کنفرانس با دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار