صمیمی: کار در فضای مجازی کلید طلایی دارد

تهران (پانا) - محمدعلی صمیمی، رییس اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران در نشست شورای معاونان درباره برنامه های ارائه شده توسط اتحادیه انجمن اسلامی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
صمیمی: کار در فضای مجازی کلید طلایی دارد

صمیمی، رییس اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران با قدردانی از زحمات کریمی، معاون سابق پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: کار در فضای مجازی کلید طلایی دارد و این است که باید به قدری کار جذاب باشد که بچه ها بیایند و از آن برنامه استفاده کنند. در اتحادیه ما تلاش کردیم برنامه خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: ما موضوع کانون های تربیت محله را داریم. همچنین سرفصل های برنامه ها شامل موضوعات پرورشی و مهارت آموزی فنی و اجتماعی و علمی است. در رابطه با فعالیت های پرورشی منظومه فکری-تربیتی مد نظر است که از دل آن سیر تربیتی دانش آموز بیرون می آید که مبتنی بر ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین است. البته کتاب منظومه چاپ شده و قابل استفاده است.

وی افزود: برنامه دیگر در حوزه پرورشی این است که بچه ها در قالب گروه هایی 4 تا 5 نفر قرار گرفته و درون روم در بستر فضای مجازی آمده و با کمک سرگروه تعیین شده در گروه بازی می کنند. قالب ها شامل بازی و معما و جدول و نشریه الکترونیکی و ساخت و نقد فیلم است و تمامی این فعالیتها چالشی است تا برای دانش آموز جذاب باشد.

وی درباره مهارت آموزی گفت: فعالیت وبینار تخصصی کارآفرینی و مهارت های تخصصی مدنظر است.

صمیمی بعد از ارایه کلیت برنامه های مورد نظر برای اوقات فراغت دانش آموزان از معاونان پرورشی مناطق خواست تا از فرصت برنامه های اتحادیه برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار