باهدف آشنایی دانش‌آموزان با سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن صورت گرفت؛

آشنایی دانش‌آموزان با سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن در اولین «جشنواره جوانه‌های راه»

تهران (پانا) - اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی برای اولین بار و باهدف آشنایی دانش‌آموزان با سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن، شیوه‌نامه «جشنواره جوانه‌های راه» را به ادارات کل استان‌ها ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی دانش‌آموزان با سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن در  اولین «جشنواره جوانه‌های راه»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و برنامه ششم توسعه در بازطراحی فعالیت‌های فرهنگی هنری برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان و به‌منظور فرهنگ‌سازی در کاهش حوادث جاده‌ای، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی شیوه‌نامه اولین جشنواره جوانه‌های راه به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

این جشنواره باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان در مسئله بسیار مهم سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن و همچنین استفاده از ظرفیت دانش آموزان در تولید محتوی تصویری جهت آگاه کردن افراد جامعه، در چهار رشته نقاشی، عکاسی، کاریکاتور و پوستر در دوره‌های ابتدایی (اول، دوم) و متوسطه (اول و دوم) برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا پایان مهرماه 1399 اعلام ‌شده است و مخاطبان این جشنواره دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی مدارس سراسر کشور هستند. همچنین این جشنواره در چهار رشته و گرایش؛ نقاشی، عکاسی، کاریکاتور و پوستر در چهار گروه دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود.

شیوه‌نامه اولین جشنواره جوانه‌های راه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار