رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

نتایج مسابقه دانش آموزی "خورشید جماران" در استان سمنان مشخص شد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان از اعلام نتایج و معرفی نفرات برتر مسابقه دانش آموزی " خورشید جماران " خبر داد و گفت این مسابقه به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در استان سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مسابقه دانش آموزی "خورشید جماران" در استان سمنان مشخص شد

اسحاق اکبری در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه مسابقه دانش آموزی "خورشید جماران " با همکاری خبرگزاری پانا استان سمنان، سازمان دانش آموزی استان سمنان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و مرکز فضای مجازی قافله سمنان برگزار شده است، افزود: یکی از نیازهای امروز، آشنا کردن نسل جدید با ابعاد وجودی، سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) است که در این مسابقه به دنبال دست یابی به این هدف بودیم.

وی با عنوان این مطلب که امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی است، ادامه داد: امام با رهبری حکیمانه خود آغازگر نهضتی شدند که با گذشت حدود سه دهه از ارتحال امام خمینی(ره) هنوز نام، راه و منش ایشان در دل ملت ‌های مظلوم جهان زنده است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خاطرنشان کرد: از مجموع بیش از 200 اثر دریافت شده در سطح استان، 10 اثر به عنوان برگزیده‌ترین آثار توسط هیات داوران منتخب شناخته شده و از برگزیدگان این پویش نیز با اهدای لوح تقدیر همراه با جوایز ارزنده، تجلیل به عمل آمد.

وی، اسامی منتخبن را به شرح زیر اعلام کرد:

1. مصطفی عبدوس (مجری گری)، شهرستان سمنان

2. آیدا رضایی (نقاشی)، شهرستان سمنان

3. کوثر نوروزیان (پادکست)، شهرستان سمنان

4. علی شیرازیان (مستند و انشاء نویسی)، شهرستان سمنان

5. مائده اطوی (نقاشی)، شهرستان دامغان

6. نسیم طالبی (نقاشی و انشاء نویسی)، شهرستان دامغان

7. کیمیا مقصودیان (انشاء نویسی)، شهرستان سمنان

8. مرضیه یعقوبی (شعرخوانی و پادکست)، شهرستان سرخه

9. محمدجواد مهرانفر (نقاشی)، شهرستان شاهرود

10. نرگس اکبری (پادکست)، شهرستان شاهرود

در پایان خاطرنشان می شود: کلیه آثار منتخب ارسالی، در کانال خبرگزاری پانا استان سمنان منتشر شده و نفرات برتر نیز معرفی و تقدیر شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار