رئیس علوم پزشکی گیلان:

نگرانی از شیوع کرونا در تابستان

۲۰۰ بیمار در گیلان بستری هستند

رشت ( پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وجود نگرانی از شیوع مجدد کرونا در فصل تابستان، گفت: در حال حاضر ۲۰۰ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نگرانی از شیوع کرونا در تابستان

به گزارش مهر، ارسلان سالاری بعد از ظهر امروز با بیان اینکه تعطیلات اخیر باعث افزایش ورود مسافر به گیلان و سبب افزایش شمار بیماران کرونایی استان شده است گفت: در حال حاضر ۲۰۰ بیمار در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان گیلان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۳۵ الی ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری می‌شوند، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم و ضروری است و همگان را به زدن ماسک در اماکن عمومی توصیه می‌کنیم.

سالاری با بیان اینکه نگران افزایش بیماران کرونا در فصل تابستان و با حضور انبوه مسافران تابستانی در استان گیلان هستیم، گفت: در این رابطه رعایت همه موارد بهداشتی را به مردم استان و مسافران توصیه می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم استان گیلان با بیان اینکه اینکه برخی افراد بیماری کرونا را یک بیماری عادی فرض کرده و موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند که قابل قبول نیست، تصریح کرد: افراد سالخورده مبتلا به دیابت و فشار خون، حتماً باید خطر کرونا را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار