از طریق مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) انجام شد:

طبخ و توزیع بیش از۱۱۳هزار پرس غذای گرم در طرح هم‌سفره و اطعام مهدوی

زنجان (پانا) - هم‌زمان با دهه کرامت اعضای هیات عامل مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) زنجان با حضور در دفتر مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن تبریک دهه کرامت گزارشی از عملکرد وبرنانه های این مرکز ارائه دادند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
طبخ و توزیع بیش از۱۱۳هزار پرس غذای گرم در طرح هم‌سفره و اطعام مهدوی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) گفت: توسعه فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری ، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها ، شناسایی خیران، افزایش اعتماد نیکوکاران و پیوند توانمندی‌های خیرین با نیازهای محرومان ازجمله اهداف و کارکردهای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

وی با تأکید بر اینکه مراکز نیکوکاری محله‌ها پیشرو در امر محرومیت‌زدایی هستند ،افزود: در حال حاضر قریب به ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان با نظارت کمیته امداد به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند که از مزیت‌های فعالیت این مراکز می‌توان به شفافیت عملکرد ، مردم محور بودن آن‌ها ، سرعت در خدمت‌رسانی ، شناسایی خیران و نیازمندان واقعی و کیفیت و دقت در نوع خدمات اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان به فعالیت مناسب مراکز نیکوکاری در رزمایش همدلی اشاره کردوگفت: درماه مبارک رمضان امسال در طرح رزمایش ملی همدلی برای ایران همدل از طریق مراکز نیکوکاری بیش از ۱۱۳هزار پرس غذای گرم وقریب به ۳۲هزار بسته سبد معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع گردید.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیات و جعفری رئیس و اعضای هیات عامل مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل( ع)زنجان گزارشی از اقدامات و عملکرد این مرکز ارائه دادند،که مهم‌ترین آن‌ها توزیع قریب به ۵۰هزار غذای گرم وهزارو۷۰۰بسته سبد معیشتی ،اهداء یک فقره جهیزیه، ویزیت رایگان۲۰۰ نفر از نیازمندان و مددجویان ساکن در مناطق محروم هست.

همچنین ۵۰۰بسته سبد معیشتی هم‌زمان با دهه کرامت توسط این مرکز بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدردانی از همت والای مردم استان به‌ویژه خیران و نیکوکارانی که با مراکز نیکوکاری همکاری می‌کنند گفت: در جلسه‌ای از تلاش‌ها و خدمات این عزیزان تجلیل به عمل می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار