مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین:

بهشتی یار امام و انقلاب بود

زنجان (پانا) - یازدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل اموزش و پرورش استان در سالن شهید تجلی اداه کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بهشتی یار امام و انقلاب بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران ایشان، به بیان ویژگی های بارز شخصیتی وی پرداخت.

وی به نقش روشنگرانه حضرت امام خمینی در شناخت صحیح ابعاد بهشتی اشاره نمود و افزود: بهشتی به واقع فرزند انقلاب و یار و یاور امام و انقلاب بود و به سبب همین ویژگی و البته روشنگری های امام بعد از شهادت ایشان است که امروزه شاهد الگو بودن دکتر بهشتی در عرصه های اجتماعی هستیم.

رفیعی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، از مجموعه قوه قضائیه استان به دلیل صدور احکام جایگزین در راستای خدمات آموزشی و فرهنگی تشکر نمود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال قبل حدود 7 ملیارد ریال جزای نقدی به واسطه احکام قضایی در اختیار مدارس قرار گرفت، اظهار امیدواری کرد: این حرکات فرهنگی منجر به بهبود اوضاع فرهنگی و اصلاح دیدگاهها در جامعه شود.

در ادامه این جلسه ، مواردی از قبیل هدایت تحصیلی دانش آموزان، انتخاب و انتصاب مدیران، برنامه اوقات فراغت دانش آموزان و پایگاههای تابستانی، گزارشی از اعتبارات پژوهشی، وضعیت ساماندهی نیروها، برنامه سند تحول بنیادین و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست هر یک از اعضا به بیان نظرات خود پرداخته وگزارش مفصلی از طرف فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در خصوص «برنامه خدمات حمایتی تحت پوشش» و نیز گزارش عملکرد یکساله توسط علی بیات رییس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیر دولتی ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار