معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان :

ثبت نام 18 هزار و 607 نوآموز تا روز 4 تیر ماه در مدارس استان

زنجان (پانا) - دومین جلسه ستاد ثبت نام استان با حضور اعضای ستاد ثبت نام و معاونین آموزش متوسطه و ابتدایی نواحی 1 و 2 زنجان در سالن شهید تجلی اداره کل، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 18 هزار و 607 نوآموز تا روز 4 تیر ماه در مدارس استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، صیادسلامی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل، ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت نام در پایه ی اول ابتدایی در نواحی و مناطق استان گفت: تا پایان روز 4 تیر ماه، تعداد 18 هزار و 607 نوآموز در سراسر استان ثبت نام شده اند.

سلامی با اشاره به انجام جابجایی برخی نوآموزان در مدرسه مورد نظر والدین با توجه به محدوده جغرافیایی، ابراز داشت: کار ثبت اطلاعات اولیه نوآموزان از هفته جاری در سامانه سناد و فرآیند نوبت گیری آنان از 7 تیر ماه، همزمان در سراسر استان شروع می گردد.

وی در ادامه افزود : سنجش و بررسی استعداد و هوش تحصیلی و غربالگری بهداشتی نوآموزان از 21 تیرماه در پایگاههای سنجش استان با حضور تیم های آموزش دیده در 15 پایگاه و در مراکز مشخص شده در سطح استان آغاز می گردد.

این مقام مسئول همچنین ادامه داد: در مدارس غیر دولتی که بر اساس اعلام اداره کل نوسازی استان مشکل اخذ تاییدیه جهت ادامه فعالیت داشتند، با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش نواحی 1 و 2، دانش آموزان این مدارس غیردولتی در سطح مدارس دولتی ناحیه 2 زنجان برای ادامه تحصیل جابجا شدند.

سلامی همچنین اظهار داشت: طبق هماهنگی با معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان، برنامه ریزی لازم جهت تحویل و توزیع کتب درسی دانش آموزان به مدارس تا پایان 25 مرداد ماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار کار نظارت و ارزیابی بر فعالیت مدارس و ستادهای ثبت نام از زمان شروع ثبت نام دانش آموزان انجام شده است، ابراز د اشت: تیم های ارزیابی اداره کل نظارت چشمگیر و فعالی بر تمامی روند ثبت نام در مدارس سطح استان داشته و تا کنون بیش از 92 مورد نظارت دوره ای از نواحی و مناطق آموزشی سراسر استان از روند ثبت نام از مدارس ابتدایی انجام پذیرفته است و از هفته جاری کار نظارت و ارزیابی دوره ای از مدارس متوسطه اول با هماهنگی معاونت ها و واحدهای مختلف اداره کل انجام خواهد شد.

شایان ذکر است در این جلسه هر یک از اعضا حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار