ترم تابستان ، هر دانش آموز یک مهارت

بافق (پانا) - ترم تابستان 99 با شعار هر دانش آموز یک مهارت و با تعامل کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر ، سازمان دانش آموزی و دفتر پانا در بافق برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ترم  تابستان ، هر دانش آموز یک مهارت

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر گفت: ترم تابستان فرصتی مناسب برای مهارت آموزی و کسب آموزش های کاربردی می باشد که بر همین اساس شعار « هر دانش آموز ، یک مهارت » نیز بر آن نهاده اند.

آخوندی افزود: نظر به تعامل بیش از پیش مجموعه های کانون فرهنگی تربیتی ، سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا ، مصمم شدیم تا در ترم تابستان سال جاری، 32 مهارت کاربردی مفید را در قالب 20 دوره آموزشی بصورت حضوری ، نیمه حضوری و غیرحضوری کلید بزنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی بافق تأکید کرد: بی شک نگاه به آموزش های نوین بیش از پیش مساعد شده و این نیز باید در راستای مهارت آموزی تقویت گردد. وی به برگزاری دوره مهارت های سازمانی و تشکیلاتی دانش آموزی در این ترم اشاره کرد و افزود: بزودی انجمن پیشتازان دانش آموزان بافقی شاهد آموزش بسیاری از مهارت های بروز سازمان خواهند بود به گونه ای که خود مربی و مجری سایر دانش آموزان خواهند شد.

سرپرست دفتر پانا بافق پیرامون دوره های آموزش خبرنگاری و عکاسی خبری نیز بیان داشت : ضمن استفاده از ظرفیت های آموزشی و انسانی این خبرگزاری دانش آموزی، تصمیم داریم تا با ورود دوره های آموزش تولید و ارائه محتوای الکترونیک، این رسالت خبری خود را بیش از پیش تزیین نماییم.

وی در پایان به برخی برنامه های سال آتی سازمان دانش آموزی از جمله طرح جامع هر مدرسه، یک کانون خبری اشاره کرد و ابراز داشت برنامه های خوبی در حوزه فعالیت تشکل های تشکیلاتی دانش آموزی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار