زمان برگزاری نقل وانتقالات اضطراری(موقت) فرهنگیان زنجان در سال 1399 اعلام شد

زنجان ( پانا) - از سوی اداره امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، اطلاعیه ای مبنی بر اعلام زمان برگزاری نقل وانتقالات اضطراری(موقت) فرهنگیان زنجان در سال 1399 صادر شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری نقل وانتقالات اضطراری(موقت) فرهنگیان زنجان در سال 1399 اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان ، بر اساس اطلاعیه اداره امور اداری ، ثبت نام نقل و انتقالات اضطراری (موقت) فرهنگیان سال تحصیلی 1400-1399 از تاریخ 99/4/7 آغازخواهد شد.

بر این اساس همکارانی که واجد شرایط لازم در دستورالعمل فوق می باشند به مدت یک هفته (99/4/7لغایت99/4/14) فرصت دارند تا تقاضای کتبی خود را به همراه مستندات مربوطه به اداره محل خدمت خود ارائه نمایند .

بدیهی است فرصت ارائه شده محدود بوده وقابل تمدید نخواهد بود لازم است مشمولین در وقت مقرر کلیه مستندات مربوطه را به همراه تقاضای انتقال تسلیم محل خدمت نمایند .

ضمنا اهم شرایط لازم برای ارائه تقاضا به شرح ذیل می باشد:

کارکنانی که به واسطه بیماری خود ویا همسر ویا فرزندان و فقدان امکانات پزشکی در محل خدمت امکان حضور در مبداء فراهم نباشد. با ارائه کلیه مدارک ومستندات پزشکی جهت طرح در کمیسیون پزشکی مربوطه در مهلت زمان تعیین شده ).

کارکنانی که به واسطه تحصیل تمام وقت امکان حضور در محل خدمت را ندارند با ارائه مستندات لازم .

کارکنانی که دارای مشکلات حادی که مانع از حضور در محل خدمت می گردد.

کارکنانی که در مبداء خدمتی مازاد بوده و به رشته تدریس آنان در مقاصد مورد تقاضای انتقال نیاز نباشد ومتقاضی انتقال به صورت انتقال موقت به سایر دوره های تحصیلی باشند.

کارکنانی که متقاضی انتقال موقت بصورت جابجایی باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار