مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

مدیران مدارس باید از جنس مردم و دلسوز مردم باشند

اسلامشهر (پانا) - جلسه هماهنگی اعضای گروه مصاحبه گر انتخاب و انتصاب مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور مدیرو اعضاءدر سالن جلسات منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس باید از جنس مردم و دلسوز مردم باشند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت امر انتخاب و انتصاب صحیح و رعایت عدالت تصریح کرد: فردی که به عنوان مدیر انتخاب می شود باید به مهارتهای مدیریتی آشنا باشد و مهارتهای ادراکی،فنی و روابط انسانی را یکی از شروط انتخاب مدیران دانست.

او در ادامه گفت: مدیران مدارس باید از جنس مردم و دلسوز مردم باشند و از رهبری ، برقراری ارتباط ، توانایی خلق کردن موقعیت ها و شبکه سازی به عنوان چهار اولویت کاری رهبران نام برد.

بنار افزود: می بایست در انتخاب به این نکته توجه کنیم که دانش آموزان، مدارس و اولیاء دانش آموزان چه نیاز هایی دارند و توجه به این مورد بسیار مهم است و مدیرانی انتخاب شوند که از جنس مردم و دلسوز مردم باشند.

سپس ربیع محمدی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،نیز در سخنانی از تشکیل گروه های مصاحبه و برگزاری جلسه هماهنگی بین گروه ها و تدوین فرم ویژه مصاحبه منطقه و اجرای کار بر مبنای آن خبر داد و بیان کرد: سعی کنیم با همدلی و وجدان کاری به امر انتخاب بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار