رییس کمیته امداد شهرستان سرباز خبر داد:

پرداخت۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد شهرستان سرباز

زاهدان (پانا) - رییس کمیته امداد شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد در سال گذشته بیش از ۶ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع این نهاد و بانکی به مددجویان تحت حمایت اعطا شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد شهرستان سرباز

به گزارش اداره کمیته امداد شهرستان سرباز، عبدالقیوم ملازاده اظهار کرد: سال گذشته از محل منابع داخلی امداد و بانکی ۲۱۰ طرح به مبلغ شش میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان اجرا شده است.

او افزود: از محل اعتبارات بند (ب) تبصره ۱۶، تعداد ۹۸ طرح با جذب مبلغ سه میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان و از طریق اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، ۵۹ طرح با اعتبار ۷۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایجاد شده است.

رییس کمیته امداد اداره سرباز ادامه داد: در این مدت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

او یادآور شد: سال گذشته کلاس های کوتاه مدت کشاورزی و دامداری برای ۱۶۰ نفر و همچنین دوره های مهارت آموزی در زمینه های آرایشگری زنانه و خیاطی برای ۲۹ مددجوی تحت حمایت برگزار شده است.

ملازاده در پایان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی از طریق راهبر شغلی برای ۴۶ نفر اشاره کرد و افزود: برای ۲۰ مددجو یا فرزندان مددجویان نیز در شرکت ها کاریابی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار