آموزش شهروندی به دانش‌آموزان با همکاری شرکت متروی تهران

تهران (پانا) - صبح شنبه۷ تیرماه جلسه مشترکی با حضور علی مینایی، مدیر مشارکتهای فرهنگی اجتماعی شرکت مترو و عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران با موضوع آموزش های شهروندی به دانش آموزان در محل سازمان دانش‌آموزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش شهروندی به دانش‌آموزان با همکاری شرکت متروی تهران

در این نشست علی مینایی، با اشاره به ظرفیت های آموزشی و فرهنگی مترو در زمینه های مختلف گفت: در راستای اجرای برنامه های آموزشی شهروندی تاکنون شرکت مترو برنامه های متعددی از جمله ارایه میزهای مشاوره و کنترل خشم، میزهای خدمت و سلامت برگزار کرده است که آثار و نتایج خوبی جهت آموزش به شهروندان داشته است.


وی افزود:‌ در این راستا شرکت مترو در حوزه های مختلف از ورزش های باستانی گرفته تا اجرای سرودها و نمایش های جوانان و نوجوانان برنامه های مختلفی برگزار کرده است که اتفاقا برنامه هایی که توسط نوجوانان اجرا شده دارای بیشترین تاثیرگذاری بر روی مخاطبین بوده و از این جهت در نظر داریم تا با همکاری سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش شهر تهران از پتانسیل دانش آموزی جهت ارایه آموزش های شهروندی به دانش‌آموزان و خانواده های شان استفاده کنیم.


عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران نیز با اشاره به موضوع تولید محتواهای انجام شده توسط آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در این ایام که موضوع کرونا پیش آمده آموزش و پرورش فضای اختصاصی مانند شبکه شاد را جهت ارتباط با دانش آموزانش تدارک دیده که محتواهای آموزشی خوبی در‌آن بارگذاری شده و می توانیم از پتانسیل شرکت مترو جهت تولید محتوای آموزش شهروندی به دانش آموزان مان جهت ارایه در شبکه شاد استفاده کنیم.
باستانی با اشاره به آموزش فرهنگ متروگردی به دانش آموزان پیشنهادهایی ارایه کرد.
در نهایت مقرر شد شرکت مترو تهران و اداره کل شهر تهران تفاهم نامه مشترکی جهت ارایه آموزش های شهروندی به دانش‌آموزان تهرانی منعقد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار