رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه "جوانه ایثار" گفت:

١٠٠ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار در همدان اهدا می شود

همدان (پانا) - محمدرضا بیاناتی رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری رسانه "جوانه ایثار" گفت: به همت فعالان رسانه‌ای و خیران استان همدان ١٠٠ سری جهیزیه به نوعروسان کم‌برخوردار اهدا خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
١٠٠ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار در همدان اهدا می شود

به گزارش هگمتانه، محمدرضا بیاناتی در نشست ماهانه انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان همدان، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای مصوبه هیئت عامل و در نخستین گام از فعالیت‌های خداپسندانه، برای تهیه و تامین ١٠٠ سری جهیزیه به ارزش ١٢ میلیارد ریال با هدف راهی کردن زوج‌های جوان کم برخوردار به خانه بخت اقدام کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف ایجاد رونق تولید همه اقلام از با کیفیت ترین کالاهای ایرانی تهیه می‌شود، تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل ١۵ قلم کالای اساسی زندگی است که به همت خیرین و نیکوکاران تامین می‌شود که یکم مردادماه مصادف با اول ذی‌الحجه سالروز پیوند آسمانی امیرمؤمنان علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها به ١٠٠ زوج جوان اهدا می‌شود.

بیاناتی ضمن دعوت از آحاد مردم، اهالی رسانه، خیرین و معتمدین استان همدان برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: شهروندان و تمامی افراد خَیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود در این زمینه را تا تاریخ یک مردادماه سالجاری به شماره کارت 6037997950171992 به نام "مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بانک ملی" واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار