واکنش سازندگان«شنای پروانه» به استقبال مخاطبان

تهران (پانا) - سازندگان فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی در پیامی با اشاره به استقبال مخاطبان از اکران این فیلم تأکید کردند همه ما در برابر سینما مسئولیم.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
واکنش سازندگان«شنای پروانه» به استقبال مخاطبان

به گزارش روابط عمومی پروژه، در پی اکران فیلم سینمایی «شنای پروانه» ساخته محمد کارت و استقبال مخاطبان عوامل این فیلم سینمایی پیامی منتشر کردند.

در این متن آمده است: «استقبال چشمگیر مخاطبان سینمای ایران از «شنای پروانه» در اولین روزهای بازگشایی سالن‌های سینما در کشور، بار دیگر مهر تأییدی بود بر عشق مخاطب به سینما و نشان داد مردم، تا چه حد نسبت به دیدن فیلم خوب در سالن سینما مشتاق‌اند.

ضمن احترام و تعظیم به این حضور بی‌نظیر در روزهای سخت کرونایی، باید توجه همه دلسوزان و متولیان شهری، فرهنگی و بهداشت اجتماعی را به این واقعیت جلب کنیم که این سرمایه بزرگ اجتماعی به ویژه در مقطع بحرانی حاضر، بیش از پیش نیازمند مراقبت و محافظت است.

حالا که سینما بار دیگر بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و مقررات اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حیات خود را از سر گرفته، باید بدانیم که همه ما در برابر قلب تپنده حیات سینما مسئولیت داریم.

«حفظ سلامت مخاطبان سینمای ایران» با اقداماتی چون ضدعفونی و سالم‌سازی فضای سالن‌های سینما، ارائه ماسک رایگان و یا ارزان‌قیمت به مخاطبان در ورودی سالن‌های سینما و همه اقدامات ضروری برای تأمین این هدف، مشارکتی همگانی را طلب می‌کند که از صاحبان فیلم و دست‌اندرکاران سالن‌های سینما گرفته تا متولیان فرهنگی، شهری، بهداشت و درمان در آن دخیل هستند.

بدیهی است تشکل‌هایی که در طول همه این سال‌ها با حضور فعال و مستمر در حوزه فرهنگ و سینما، نشان داده‌اند نسبت به تأمین خواسته‌های فرهنگی مردم (از تأمین زیرساخت‌ها تا تولید محتوا) دغدغه دارند، این بار هم در شرایط بحرانی، تلاش خواهند کرد تا سالن سینما، همچو خانه‌های مردم، امن باشد.

باید این آتش را به‌پاس عشق وفادارانه مخاطبان پرشور سینمای ایران، به گلستان بدل کرد و این یک همت و همدلی جمعی و خالصانه را می‌طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار