احتمال ابتلای زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹

تهران (پانا) - مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا هشدار داد: احتمال اینکه زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ دچار شوند بیشتر است.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
احتمال ابتلای زنان باردار به نوع شدید بیماری کووید-۱۹

به‌گزارش ایسنا، «رابرت ردفیلد» - رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا - گفت: زنان باردار در مقایسه با زنان دیگر بیشتر در معرض نوع شدید بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.

بررسی‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا نشان می‌دهد: زنان بارداری که به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می‌شوند در مقایسه با زنان دیگر بیشتر احتمال دارد به دلیل ابتلا به این بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گیرند.

همچنین کارشناسان این مرکز اعلام کردند: زنان باردار مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در معرض فزاینده خطر مرگ ناشی از این بیماری قرار ندارند. هرچند در حال حاضر مشخص نیست این بیماری چگونه بر نتیجه این بارداری‌ها تاثیر می‌گذارد.

بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا، علاوه بر بارداری، بیماری‌های قلبی-عروقی، کلیوی، بیماری مزمن انسدادی ریه، چاقی، کم‌خونی داسی شکل، دیابت نوع دو و دریافت عضو پیوندی از جمله فاکتورهایی هستند که به تشدید علائم بیماری کووید-۱۹ منجر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار