برگزاری جشن پایان حفظ کل قرآن کریم در شیروان

شیروان(پانا) - همزمان با دهه کرامت جشن پایان حفظ کل قرآن کریم ده نفر از قرآن آموزان موسسه قرآن و عترت بشارت نور شیروان در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۹۳۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن پایان حفظ کل قرآن کریم در شیروان

به گزارش پانا ، مدیر عامل موسسه قرآن و عترت بشارت نور شهرستان شیروان در این آیین با تبریک دهه کرامت گفت: قرآن کریم اساسی ترین رکن پدافند غیر عامل است.

رضا براتی افزود: همه ما قرآنی ها باید اعتقاد به شفا بخشی قرآن کریم داشته باشیم و برای توسعه فرهنگ قرآنی نیز نباید منتظر دیگران بود و خودمان باید کار را شروع کنیم و اگر با مدیریت جهادی عمل نماییم موفق خواهیم شد.

وی با بیان اینکه نباید گرفتار حاشیه ها شویم چون ما را از مسیر دور می کند، اظهار نمود: ما باید برای 15 سال آینده سربازانی برای اسلام همچون سردار سلیمانی و مادران قرآنی می خواهیم و برای رسیدن به این هدف چه نرم افزاری و چه سخت افزاری باید مسلح به مبانی معرفتی ناب قرآن کریم شویم.

رئیس مجمع فعالان قرآن کریم شهرستان شیروان در ادامه گفت: از آغاز فعالیت این مؤسسه که هم استانی و شهرستانی است تا کنون به حمدالله 720 نفر بیش از 1200 جزء از قرآن مجید را همراه با ترجمه و مفاهیم آن حفظ نموده اند و همچنین 350 نفر نیز در کلاس های آموزش عمومی قرآن به صورت حضوری و مجازی شرکت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای شیوع بیماری کرونا و عید نوروز هم این مؤسسه با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی دایر بوده و به صورت تلفنی و انفرادی پیگیر مراحل حفظ قرآن حافظان نیز بوده است افزود: در این روزها دانش آموز عزیز پایه چهارم ابتدایی غلامحسین عابد مشهد طرقی توانست سه جزء اول قرآن کریم را زیر نظر مدرسین این مؤسسه و با تلاش خود و همکاری خانواده حفظ نماید.

در پایان از حافظین کل قرآن کریم خانم ها طیبه اقبالی، گل نساء اکبری، نرگس حیدری، زهره رمضان زاده، سکینه شکیبا(مدرس حفظ)، تکتم قاسمیان، خدیجه قاسمی نیا، زهرا قوامی، طاهره کاظم زاده، فضه کاظم زاده، شیرین گل مروجی با تقدیم تندیس، گواهینامه حفظ و کارت هدیه ده میلیون ریالی اهدایی از طرف خیرین تجلیل به عمل آمد.

همچنین از آقایان علیرضا سرایدار به عنوان (کوچکترین خیر قرآنی که مبالغ جمع آوری شده عید نوروز خود را به مؤسسه اهدا نمود)، مهدی سرایدار، عباسعلی فریدونی گلیان، محمدرضا مقدسی و خانم ها لیلا راستگویان، گوهر رمضانی، یگانه سرایدار، شیرین گل مروجی، اقدس ولی زاده به عنوان خیرین قرآنی با اهدای لوح سپاس و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

قرائت قرآن توسط قاری جوان و ممتاز استانی علی مزینی، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، صلوات خاصه امام رضا(ع) و کلیپ انقلاب اسلامی و دعای سلامتی آقا امام زمان(عج)، برپایی نمایشگاه تصویری شهدا و پذیرایی از دیگر برنامه های این جشن بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار