به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(س) صورت گرفت:

برگزاری مراسم اختتامیه طرحها و برنامه های حوزه زنان و تجلیل از همکاران ساعی دختر برتر استان زنجان ن

زنجان (پانا) - به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و روز گرامیداشت مقام دختر و آغاز دهه کرامت، از همکاران ساعی واحد امور زنان در نواحی و مناطق چهارده گانه و دانش آموزان دختر برتر استان در حوزه ورزش، تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اختتامیه طرحها و برنامه های حوزه زنان و تجلیل از همکاران ساعی دختر برتر استان زنجان ن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر، به استناد آموزه های اسلامی به اهمیت و ضرورت حضور بانوان فرهنگی در دستگاه های اجرایی و امور اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: الگوی شخصیتی بانوان، حضرت زینب(س) است که در تبیین نقش سیاسی و اجتماعی دوران خود طنین صدای امیرالمومنین(ع) بودند.

رفیعی ادامه داد: نباید در جامعه نگاه جنسیتی وجود داشته باشد و در مواردی که احساس شود نیاز به روش های تسهیل گرانه و حمایتی به بانوان وجود دارد، باید تمهیدات متفاوتی چیده شود.

در ادامه سلیمانی کارشناس مسوول امور زنان، با تاکید بر اجرای مطلوب طرح های ده گانه واحد امور زنان مستند به برنامه سند تحول بنیادین، به برگزاری دوره حقوق خانواده ویژه مربیان طرح آموزش سواد زندگی اشاره کرد.

وی گفت: ارتقای آگاهی و مهارت جوانان در زمینه اهمیت ازدواج بهنگام و پایدار بر مبنای سبک زندگی اسلامی-ایرانی از اهداف این طرح ویژه دختران دانش آموز پایه یازدهم است.

لقمان ابراهیمی عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه زنجان در سه بخش مجزا به چیستی، چرائی و چگونگی امر ازدواج پرداخت.

ابراهیمی افزود: ازدواج پاسخی به نیازهای روان شناختی در جهت یافتن آرامش است.

شایان ذکر است در پایان جلسه از رابطین مناطق زنجانرود(رتبه اول)، شهرستان های خدابنده(رتبه دوم) و ایجرود و طارم (رتبه سوم مشترک) و ۱۶۶ نفر از همکاران ساعی در نواحی و مناطق چهارده گانه استان در حوزه امور زنان و هم چنین از دختران برتر ورزشی در عرصه بین المللی نگین مهدیون دانش آموز در خصوص کسب رتبه سوم مسابقات جهانی کشور آلمان، مهیا دارابیان مدال آور آسیایی مسابقات سنگ نوردی، تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار