بدشانسی‌های فرهاد مجیدی ادامه دارد؛ مصدومیت ستاره استقلال جدی است

تهران (پانا) –- در حالی که مرتضی تبریزی و رضا آذری به علت پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده‌اند، حالا یک مصدوم مهم دیگر روی دست فرهاد مجیدی مانده است.

کد مطلب: ۱۰۹۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بدشانسی‌های فرهاد مجیدی ادامه دارد؛ مصدومیت ستاره استقلال جدی است

شب گذشته با شکست در اهواز، رویای قهرمانی در این فصل برای استقلال به پایان رسید و آنها در شرایطی باید در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنند که مصدومیت تبدیل به کابوس بزرگ برای هواداران این تیم شده است.

امیر ارسلان مطهری مهاجم گلزن استقلالی‌ها که در نیم فصل به این تیم آمد و از زمان حضور در جمع آبی‌ها عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت، شب گذشته و در جریان دیدار با فولاد خوزستان مصدوم شد و با همین مصدومیت از بازی بیرون رفت تا نگرانی‌ها درباره مصدومیت شدید این بازیکن زیاد شود.

هر چند پزشک باشگاه استقلال فعلا به صورت رسمی موضعی درباره میزان مصدومیت مطهری اعلام نکرده است اما شنیده‌ها حاکی از این است که مهاجم استقلال از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است و بین سه تا پنج هفته نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

بدین ترتیب اگر فرهاد مجیدی خوش شانس باشد، مهاجم تاثیرگذار تیمش را حداقل در 3 بازی در اختیار نخواهد داشت اما در غیر این صورت و با توجه به زمان کوتاهی که برای به پایان رساندن لیگ برتر در نظر گرفته شده، شاید مطهری به دیدارهای پایانی استقلال برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار