به همت خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران:

کلنگ ساخت مدرسه سه کلاسه در روستای "دشت کوران" هرمزگان به زمین زده شد

هرمزگان(پانا)- در راستای اجرای طرح «آجر به آجر» عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه در منطقه دشت کوران شهر فین از توابع بندرعباس در استان هرمزگان با همت و مشارکت ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ ساخت مدرسه سه کلاسه در روستای "دشت کوران"  هرمزگان  به زمین زده شد

این مراسم با حضور اسماعیل زاده سرپرست امور شعب بانک صادرات استان ، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس و موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و سایر مسئولان محلی آغاز شد.

سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در این آیین ضمن قدردانی از همت خیرین در رفع کمبود فضاهای آموزشی گفت : مشارکت خیرین در مدرسه سازی شایسته تحسین و تکریم است ، چرا که با همت آنان دانش آموزان مناطق محروم نیز می توانند از فضای آموزشی استاندارد بهره مند شوند.

وی ادامه داد: این مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۱۶۸ مترمربع و در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در منطقه دشت کوران از توابع شهر فین احداث می شود.

هاشمی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا اکنون این چهارمین پروژه آموزشی است که توسط بانک ها و موسسات مالی در استان احداث می شود و سهم پروژه های مشارکتی در استان هرمزگان ۱۰۹ پروژه شامل ۴۹۸ کلاس درس است.

اسماعیل زاده سرپرست امور شعب بانک صادرات هرمزگان نیز ضمن ابراز خرسندی از این اقدام خداپسندانه خیرین عنوان کرد: ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادر ات ایران در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده و این افتخار را دارد که تا کنون بیش از ۳۰ فضای آموزشی را احداث و به فرزندان سرزمین عزیزمان ایران تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: منابع تخصیص یافته برای انجام این حمایت‌ها از محل حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته بانک صادرات ایران، کمک‌های مردمی و خیرین کشور تامین می شود که با اعتماد به بانک صادرات ایران، همچنان شرایط خدمتگزاری به مردم محروم کشور را فراهم کرده اند.

لازم به ذکر است که "دشت کوران" واقع در شمال غرب استان و از مناطق صعب العبور و محروم شهر فین در استان هرمزگان است که هم مرز با شهرستان لار در استان فارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار