برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در استان اردبیل

اردبیل(پانا)- مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان اردبیل گفت در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا تمامی برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در استان اردبیل با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در استان اردبیل

حجت الاسلام اکبر قیامی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا تمامی برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در استان اردبیل با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی برگزار می‌شود.

او آیین‌های پرچم گردانی را مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در استان اردبیل دانست و افزود: آیین‌های پرچم گردانی، چاوشی خوانی، دیدار با خانواده‌های شهدای سلامت، تجلیل از مدافعان سلامت، تقدیر از پیشکسوتان قرآنی، برگزاری نشست‌های تفسیر قرآن، تلاوت قرآن و اجرای دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی و تربیتی از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در استان اردبیل است.

مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان از فعالیت مستمر خادمیاران آستان قدس رضوی در مناطق مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: تمامی این برنامه‌ها با همکاری و مشارکت بیش از 200 نفر از خادمیاران آستان قدس رضوی و در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد.

قیامی توجه جدی به پروتکل‌های بهداشتی را مهم‌ترین اولویت عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در ایام دهه کرامت بیش از ده‌ها برنانه نیز در بخش‌های محرومیت‌زدایی، فرهنگی و کمک به نیازمندان با توجه جدی به پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: دهه کرامت، فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ منور اهل بیتی است و دهه کرامت به نوعی ادامه دهنده رسالت پیامبر مکرم اسلام در صدر اسلام برای ترویج و تکریم مکارم و فضائل اخلاقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار