در گفت‌وگو با پانا

حسن‌زاده: نباید توقع فوتبال زیبا از دیدار فولاد و استقلال داشت؛ استقلال رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی است

در دیدار امشب فولاد و استقلال از نظر فنی چیزی نخواهید دید/ نکونام شاگرد خوب کی‌روش است و دفاعی بازی می‌کند

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال امید استقلال معتقد است با توجه به تعطیلات طولانی مدت که لیگ برتر داشته است، تیم‌ها هنوز به مرز آمادگی نرسیده‎اند و همین عامل باعث خواهد شد تا دیدار استقلال و فولاد جذاب نباشد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حسن‌زاده: نباید توقع فوتبال زیبا از دیدار فولاد و استقلال داشت؛ استقلال رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی است

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت فعلی استقلال تهران در آستانه از سرگیری لیگ برتر گفت: « در شرایط فعلی نه تنها استقلال بلکه بقیه تیم‌ها هم که شروع به تمرین کردند از نظر آمادگی جسمانی دچار افت هستند.در مورد شرایط بدنی هم وقتی بازی‌ها شروع می‌شود تیم‌ها به مرور به مرز آمادگی بدنی می‌رسند و آماده می‌شوند.»

در بازی استقلال و فولاد چیز زیادی از نظر فنی نمی‌بینید

وی درباره دیدار استقلال مقابل فولاد در اهواز که امشب برگزار خواهد شد، گفت: « در بازی استقلال و فولاد شما چیز زیادی از نظر فنی نمی‌بینید و این مختص استقلال نیست، وضعیت فولاد هم به همین شکل است. از این مهم‌تر این است که بازی بدون تماشاچی برگزار می‌شود و شاید لذت بازی و انگیزه بالا در بازیکنان نباشد، مسئله خیلی مهم برای استقلال سه امتیاز این بازی است که از کورس قهرمانی عقب نماند و بتواند خود را به صدر جدول و به پرسپولیس نزدیک کند تا شانس قهرمانی را داشته باشد و ان‌شاءالله که این اتفاق برای تیم استقلال بیفتد. »

ناهماهنگی بین بازیکنان استقلال به چشم می‌آید

سرمربی تیم امید استقلال ادامه داد: « استقلال از نظر نفرات و آمادگی شرایط خوبی را دارد اما با وجود چند بازیکن مصدوم مثل مرتضی تبریزی و رضا آذری که از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده‌اند و همچنین غیبت فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته، مقداری ترکیب و چیدمان فرهاد مجیدی تغییر خواهد کرد اما شاید چیزی که الان بیشتر به چشم می‌آید ناهماهنگی بین بازیکنان باشد و این مستلزم زمان است و نمی‌توان انتظار بازی زیبا در اهواز را داشت و فقط اصل سه امتیاز است که استقلال با کسب آن روی غلطک می‌افتد و رو به جلو حرکت خواهد کرد. »

جایگزین مصدوم‌ها در استقلال وجود دارند

حسن‌زاده درباره نگرانی از مصدومیت‌ها و تاثیر آن روی روند کاری استقلال گفت: « جای نگرانی نیست. فرهاد مهره‌های جایگزین را در اختیار دارد و به دلیل اینکه خودش در این تیم بازی کرده و کاملا به شرایط فنی و بازی بازیکنان اشراف کامل دارد، امیدواریم آنچه را که در ذهن دارد بتواند در زمین هم پیاده کند و بازیکنان هم برنامه‌های ایشان را در زمین پیاده کنند در این صورت شک نکنید که می‌توانیم نتیجه لازم را به‌دست آوریم. »

نکونام شاگرد خوب کی‌روش است

وی در ادامه در تحلیل وضعیت فولاد خوزستان گفت: « جواد نکونام شاگرد خوب کی‌روش بوده و اولین نگاه کی‌روش دفاع گروهی است و این دفاع گروهی را تیم فولاد خوب بلد است. اول دفاع می‌کنند و به تدریج رو به جلو برای گل زدن حرکت می‌کنند که در این شرایط کار استقلال برای حمله و نزدیک شدن به دروازه فولاد سخت می‌شود. البته نه اینکه فولاد نقطه ضعفی نداشته باشد زیرا ضعف‌هایی در جناحین و عمق خط دفاع فولاد وجود دارد که فورواردهای تند و تیز ما می‌توانند از شکاف‌های دفاع میانی تیم فولاد استفاده کنند و به گل برسند. امیدوارم این اتفاق برای تیم ما بیفتد. »

گرمای هوا روی بازی تاثیرگذار خواهد بود

مدافع سابق استقلال درباره تاثیر گرمای اهواز بر روند کاری استقلال در این بازی گفت: « بازی ساعت 21 انجام می‌شود اما گرمای تهران هم دست کمی از گرمای اهواز ندارد. البته که گرمای هوا تاثیرگذار است، مخصوصا در اواخر نیمه دوم بدن‌ها افت می‌کند، ولی امیدواریم این موضوع کیفیت بازی را خراب نکند. »

استقلال رقیب جدی پرسپولیس برای استقلال است

حسن‌زاده در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال در این فصل گفت: « اگر استقلال بازی عقب افتاده‌اش را ببرد با احتساب 9 بازی باقی‌مانده تنها 9 امتیاز با پرسپولیس فاصله خواهد داشت. روی کاغذ همه چیز درست است اما نمی‌شود صد در صد گفت که پرسپولیس قهرمان است، حتی می‌تواند شهر خودرو و یا استقلال و یا تراکتورسازی قهرمان باشد ولی درحقیقت رقیب جدی پرسپولیس، استقلال است و اگر استقلال این بازی را ببرد از نظر انگیزه شرایط بهتری برای نتیجه گیری‌های بعدی خواهد داشت. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار