مالباختگان برای شناسایی اموال سرقت شده خود به سامانه نما مراجعه کنند

شیراز(پانا)-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از مالباختگان اموال مسروقه خواست برای شناسایی اموال خود به سامانه نما "نمایشگاه مجازی اموال مسروقه مکشوفه" مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مالباختگان برای شناسایی اموال سرقت شده خود به سامانه نما مراجعه کنند

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ کاووس محمدی با اشاره به اینکه سامانه نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه (نما) با هدف اجرایی کردن فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در تسهیل و تسریع در پاسخگویی به خواسته‌های مشروع مردم، ایجاد زمینه بالا بردن احساس امنیت عمومی و همچنین شناسایی سریع صاحبان اموال مکشوفه و استرداد آن به مالکان برای ارتقاء رضایتمندی مردم طراحی شده است گفت: نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه (نما) سامانه‌ای است که از آن برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالاهای مسروقه توسط پلیس آگاهی استفاده می‌شود و به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را رصد کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه شهروندانی که اموالشان توسط سارقان به سرقت رفته است می‌توانند برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه کنند،گفت: این سامانه در بستر اینترنت راه‌اندازی شده و مالباختگان می‌توانند با ورود به سایت پلیس به نشانی www.police.ir اموال مسروقه خود را شناسایی کنند.

به گفته او، لازم است شهروندان کد و سریال اموال با ارزش خود را در دفترچه‌ای ثبت کنند تا در صورت سرقت، بتوانند مشخصات آنها را در اختیار پلیس قرار دهند تا کشف و شناسایی مالک به سهولت انجام گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از افرادی که منزل، خودرو و محل کسب آنان مورد سرقت واقع شده است خواست برای شناسایی اموال سرقتی خود که توسط نیروی انتظامی کشف شده و در این نمایشگاه مجازی بارگذاری شده به این سامانه مراجعه و در صورت شناخت دقیق وسایل و اموال خود، برای پیگیری بعدی به پلیس آگاهی استان فارس مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار