معاون آموزشی ،آموزش و پرورش شهرستان دیلم:

مدارس دوره ابتدایی با توجه به مبانی روحی و روانی تفکیک می شوند

دیلم(پانا)_معاون آموزشی ،آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: مدارس دوره ابتدایی با توجه به مبانی روحی و روانی به دو دوره تفکیک می‌شوند .

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس دوره ابتدایی با توجه به مبانی روحی و روانی تفکیک  می شوند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش‌و‌پرورش شهرستان دیلم، نشست بررسی و هماهنگی در خصوص دوره ای کردن و محدوده بندی مدارس در شهرستان دیلم با حضور معاون آموزشی ،آموزش و پرورش شهرستان دیلم و کارشناسان آموزش برگزار شد.

جواد خلیلی گفت: استراتژی آموزش و پرورش این است که در دراز مدت مدارس دوره ابتدایی تفکیک، و بصورت دوره اول شامل پایه اول تا سوم ابتدایی ، و دوره دوم شامل پایه چهارم تا ششم ابتدایی گردد.

معاون آموزشی ،آموزش و پرورش شهرستان دیلم هدف از این کار را تفاوت ذهنیات روحی و روانی دانش آموزان دانست و گفت:تفاوت معناداری بین مبانی روحی، روانی و عاطفی دانش آموزان پایه اول با ششم ابتدایی وجود دارد.

وی افزود: در واقع در سه سال اول دانش آموزان تشابهات زیادی از لحاظ روحی روانی دارند که با دانش آموزان پایه چهارم تا ششم بسیار متفاوت است.

خلیلی گفت: شهرستان دیلم نیز در راستای تفکیک این امر تلاش های فراوانی داشته است که امید است این اقدام تاثیر سازنده ای در امر آموزش هر چه بهتردانش آموزان داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار