پروژه راه آهن حق مردم استان بوشهر است

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت دستگاه های اجرایی متولی امر به ویژه منابع طبیعی نسبت به حل و فصل مشکل معدن برای تامین نیازهای پروژه راه آهن در کوتاه ترین زمان اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه راه آهن حق مردم استان بوشهر است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای معادن استان بوشهر با اشاره به وضعیت تامین معدن برای پروژه مهم راه آهن بوشهر اظهار کرد: پروژه راه آهن بوشهر یکی از پروژه های حیاتی استان است و در دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و محدودیت های مالی اما با پیگیری های صورت گرفته روند این پروژه متوقف نشد که در این رابطه از همراهی و همکاری 4 نماینده سابق استان در مجلس قدردانی میکنم.
وی بیان کرد: اهمیت پروژه راه آهن بوشهر نه تنها برای استان بلکه برای توسعه کشور هم مهم است و روند توسعه استان را شتاب می دهد.
گراوند گفت: پروژه راه آهن برای استان بوشهر حیاتی است و نباید این پروژه به خاطر مشکلات تامین معدن متوقف شود و در راستای استفاده از مصالح تولیدی استان در پروژه ها، این کار باید تسریع شود.
گراوند اضافه کرد: همواره پیگیری های زیادی در این دولت برای اجرای پروژه مذکور انجام شده به طوری که 100 درصد اعتبار مصوب پروژه راه آهن مربوط به سال گذشته تخصیص یافت و امسال هم با پیگیری به دنبال تحقق این امر هستیم.
وی افزود: پروژه راه آهن حق مردم استان بوشهر است و مدیران استان نهایت همکاری را برای رفع موانع موجود بر سر راه اجرای این پروژه انجام دهند.
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف معدن مورد نیاز برای پروژه راه آهن بوشهر تصریح کرد: دستگاه های اجرایی متولی امر به ویژه منابع طبیعی نسبت به حل و فصل مشکل معدن برای تامین نیازهای پروژه راه آهن در کوتاه ترین زمان اقدام کنند.
استاندار بوشهر در مورد درخواست های واگذاری معدن در استان گفت: کارگروه ویژه ای برای بررسی صلاحیت افرادی که درخواست مجوز فعالیت در معادن استان می دهند تشکیل و صلاحیت متقاضیان را تایید کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار