قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳ نفر رسید

یاسوج (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۳ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳ نفر رسید

احد جمالی در نشست شورای سلامت در خصوص وضعیت بیماری کرونا گفت: در هفته آینده به احتمال قوی با توجه به وضعیت استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و خوزستان باید منتظر موج شدید بیماری کرونا باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فوت ۶۵ بیمار در استان خورستان ظرف یک روز گفت: مردم استان، با خوزستان ارتباط دارند و باید اشاره کنیم که خانه دوم مردم کهگیلویه و بویراحمد استان‌های فارس، خوزستان و شهر بهبهان است به همین دلیل باید منتظر موج شدید کرونا باشیم.

جمالی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: شیوه بیماری بسیار سریع است و هشدارها در این خصوص داده شده و همه باید برای عبور از پیک بیماری همکاری کنند.

این مسوول بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله اول بیماری خوب رعایت و همکاری کردند اما متاسفانه رها کردند که در دستگاه‌ها و اداراتی که رعایت نکنند برخورد می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم.

جمالی با اشاره به اجباری شدن ماسک برای کارکنان و مردم در ادارات و دستگاه‌ها دولتی گفت: اصناف به مانند گذشته رعایت نمی‌کنند اعلام می‌کنیم اصناف تعطیل و مطب پزشکانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند پلمب می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیماری کرونا را به نحوی مدیریت کنیم که کمترین فوتی و اشغال تخت را داشته باشیم، افزود: اگر رعایت نکنیم باید جنازه تحویل بگیریم.

او با اشاره به تفویض اختیارات به استانداران گفت: فاصله‌گذاری پویا اعمال شود و آثار آن مشخص شود.

این مسوول با بیان اینکه کرونا همچنان هست و باید همزیستی مسالمت‌آمیزی با این کرونا داشته باشیم، گفت: مراسمات عروسی و عزا در این استان رعایت نمی‌شود به نحوی که خروجی یک مراسم عزا ۳۷ بیمار کرونایی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار