دیدار دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی با نماینده ولی فقیه گیلان

رشت (پانا،) - جمعی از دانش آموزان دختر پیشتاز سازمان دانش آموزی، به مناسبت تولد حضرت معصومه، روز دختر با نماینده ولی فقیه استان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی با نماینده ولی فقیه گیلان

به گزارش خبرنگار پانا، آیت الله رسول فلاحتی امروز ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و با اشاره به نقش و جایگاه خانواده، گفت: دشمن با ترفندهای مختلف تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ضربه زدن به بنیان خانواده این نهاد مقدس را متزلزل کند.

وی افزود: رابرت مرداک یکی از افراد صهیونیست که در پشت پرده اسرائیل جعلی و قدرت های پوشالی را هدایت و حمایت می کند، از حدود ۱۰ سال قبل گفته ما ایران را نمی توانیم از پای درآوریم، زیرا ایرانی که انقلاب کرده و در راس آن رهبری قرار گرفته که در دل های مردم نفوذ کرده، قانونی به نام شهادت دارد، بنابراین ما به این نتیجه رسیده ایم که باید پایه و اساس یعنی خانواده ایرانی را مورد هدف قرار داد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه دشمنان حتی برای تغییر رفتار و گفتار مردم ایران برنامه ریزی می کنند، اظهار کرد: در ۱۰ سال اخیر بسیاری از فیلم هایی که از شبکه رسانه جمهوری اسلامی پخش شده "کره ای، چینی، ژاپنی و غیره" در تمامی فیلم ها صهیونیست ها نقش اساسی دارند در فیلم یک ساعتی ، ۱۰ ثانیه ممکن است برای آنان باشد که در این مدت کوتاه پایه ها، رگه های بومی، دینی و آیینی را ضربه می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به قدرت خداوند باری تعالی و اینکه پرورگار انسان ها را آفریده و هر یک را به روشی امتحان می کند، اضافه کرد: این که انسان ها مورد امتحان الهی قرار می گیرند، سنت خدا است، یکی را در غم و پریشانی قرار می دهد اما یک مرتبه یک جایی موفقیت و رشد او را رقم می زند.

وی از دختران شرکت کننده در مراسم ولادت حضرت معصومه (س) خواست تا برای درک پیچ و خم هایی که در زندگی افراد اتفاق می افتد مطالعه کنند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم در سخنانی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بیان کرد: نقش دختر بودن جایگاه ویژه و بلندی است که نصیب همه دختران شده است.

نادر جهان آرای اظهار کرد: هر نقشی را که در آن قرار داریم، به خوبی ایفا کنیم و در کنار وظایف و تکالیف حق و حقوقی که متوجه نقش مان می شود را مطالبه نماییم.

در این دیدار، زینب پیردیر، دانش آموز پیشتاز از مدرسه راه زهرا به نماینگی از کل دانش آموزان پیشتاز متنی را به مناسبت تولد حضرت معصومه قرائت کردند، که همه دختران سرزمین، دختران کل جهان پیرو بانوان مکرمه معصوم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار