تشریح فعالیت های آموزش و پرورش فارس در دهه کرامت

شیراز(پانا)-رئیس اداره امور قرآنی ،نماز و عترت اداره کل آموزش‌ و پرورش فارس، فعالیت های آموزش و پرورش فارس در دهه کرامت را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیت های آموزش و پرورش فارس در دهه کرامت

به گزارش اداره اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش فارس، صدر الله زین العبادی، با اشاره به شعار دهه کرامت در سال 99 یعنی خدمت کریمانه، همدلی به‌رسم اهل‌بیت (ع)، گفت: نام‌گذاری این ایام به دهۀ کرامت، حکمتی اجتماعی دارد که برخاسته از روح کریمانه و قلب پاک مردم جامعۀ ماست.

او از دیگر فعالیت‌های این دهه را برگزاری مسابقه‌ای برای کارکنان اداره کل آموزش‌وپرورش فارس تحت عنوان خوان کرم (دهه کرامت)در قالب دل نوشته‌ای درکوی یار ،خطاب به حضرت ثامن‌الحجج (ع) برشمرد و به جشن و فعالیت در فضای مجازی، دیدار دانش آموزان دختر قرآنی با نماینده مقام معظم رهبری و مام جمعه شیراز به مناسبت روز میلاد حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

رئیس اداره امور قرانی،نماز و عترت اداره کل آموزش وپرورش فارس دهه کرامت را فرصتی برای بهره‌مندی از خوان کرم اهل‌بیت و احادیث شریف رسیده از آن بزرگواران دانست و گفت: حضور مسئولین آموزش‌وپرورش فارس در برنامه تلویزیونی فارسی شو از شبکه استانی فارس به مناسبت روز دختر، فعالیت در فضای مجازی توسط دانش آموزان با موضوع الگوی سبک زندگی فاطمی و رضوی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و درج پیام مناسبتی در سربرگ نامه‌های اداری اداره کل در خصوص دهه کرامت، از دیگر اقداماتی است که به همین مناسبت انجام خواهد شد.

رئیس اداره امور قرانی، نماز و عترت اداره کل آموزش‌وپرورش فارس عناوین روزشمار دهه کرامت در سال ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:

سوم تیر ماه ؛ تکریم دختران نشانه خانواده فاطمی

چهارم تیر ماه؛ در شادی اهل بیت شاد باشید

پنجم تیر ماه؛ مدافعان سلامت رهروان ایثار و شهادت

ششم تیر ماه؛ خانواده مهدی محور جامعه مهدوی

هفتم تیر ماه؛ امامزادگاه الگوی تمدن دینی و ولایت پذیری

هشتم تیر ماه؛ حضرت شاه چراغ (ع) اسوه عدالت و امین ولایت

نهم تیر ماه؛ تشکلهای مردمی جهادگران خدمت و سلامت

دهم تیر ماه؛ رفاه و امید در سایه جهش تولید

یازدهم تیر ماه؛ شهدا و علما الگوی تحقق گام دوم انقلاب

دوازدهم تیر ماه؛ خادم الرضا شهید سلیمانی الگوی خادمان اهل بیت (ع)

سیزدهم تیر ماه؛ امام رضا (ع) امام رافت و مهربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار