سلامت دانش آموز حرف اول و آخر در نظام تعلیم و تربیت

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: صیانت از سلامت دانش آموزان در تمامی عرصه ها حرف اول و آخر خادمین نظام تعلیم و تربیت در بهارستان علم و ادب است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سلامت دانش آموز حرف اول و آخر در نظام تعلیم و تربیت

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدعلی واقعی صبح امروز در بازدید از حوزه های برگزاری آزمون نهایی حضرت فاطمه الزهرا(س) و علامه طباطبایی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: به خاطر حفظ سلامت جسم و روان دانش آموزان حوزه های برگزاری آزمون نهایی از 47 به 80 حوزه در استان افزایش یافته است.

او، با اشاره به اهمیت رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم، تصریح کرد: با افزایش حوزه‌های امتحانی، فاصله ی صندلی ها نیز افزایش یافت و تفکیک رشته های دانش آموزان تأثیر زیادی در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته و دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به حضور 6 هزار و 466 دانش آموز دختر و پسر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های آزمون امتحان نهایی، یاد آور شد: بیش از یک هزار نفر از عوامل اجرایی حوزه های آزمون امتحانات نهایی پایه ی دوازدهم علاوه بر مسئولیت سلامت فیزیکی حوزه ها و آزمون ، مسئولیت سلامت جسم و روان دانش آموزان را نیز بر عهده دارند.

واقعی، با بیان این مطلب که حد اقل یک مراقبت بهداشتی در هر حوزه ی آزمون نهایی مشغول خدمت به دانش آموزان است، ابراز داشت: دانش آموزان نیز ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هنگام حضور در جلسه آزمون بوده و فضای فیزیکی حوزه ها هم قبل و بعد از برگزاری آزمون ضد عفونی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار